Pas ketyre ngjarjeve ,erdhi dite re.
Te gjithe po pergaditshin per pune. Znj. Terese me Reinen u nisen ne zyre.Irisi u be gati dhe u nis per tek Reina per ta uruar.
Isabela ishte mbyllur ne shtepi dhe nuk dilte qekur Meksoni u largua.
Koan ishte i shqetesuar per Isabelen. Ai do te shkonte qe te fliste me te pasi te mbaronte punet.
Pasi percolli Koan, Liljana u nis per tek ajo.
Reina mberriti ne zyre. Ishte shume e lumtur. Punet po i ecnin mire. Kishte ndihmem e znj. Terese. Ajo e keshillonte per cdo gje.
Pas pak mberrin Irisi. I pershendet dhe ulet. Znj. Terese u largua per te pare se si po shkonin punet.
Kishin mbetur vetem ,te dyjat ato:
-Reina ,si te duket froni i ri?
-Aman, cfare froni po thu?
Irisi qesh.
-Sa bukur e largove Meksonin.
-Jo, ai u largua vet.
-Ke po mashtron ti?
-Ok, po e shoh se nuk mundem.
-He pra ma thuaj.
-Nuk mundem te ta them, por dije se Meksoni nuk eshte aq i pafajshem siq dukej.Pasi bisedojne Irisi largohet. Znj. Terese nuk e pelqente aspak, keshtu qe e keshilloj Reinen te kete kujdes me te.
Liljana mberriti tek Isabela. Ajo troket por askush nuk e hap. Po e lajmetonte ne telefon por spo e hapte.
Gjate kohes qe Irisi po shkonte ne shtepi , sheh Liljanen. I afrohet.
-Liljana cfare po ben?
-Po e therras por nuk pergjigjet.
-Mojj, pse merresh me të ,ti?
-Mos i ka bere ndonje gje vetes?
-Eehuuuu, me cfare merresh.Dhe kur kthen koken, Irisi shikon Koan qe po vinte ne drejtim te shtepise se Isabeles.
-Liljana po iki une.
-Ok si te duash.
Irisi i shkon perball Koanit.-Koan ku po shkon?
-Un.. Ëëëëëë te........
-Isabela
-Pse ti e din?
-Po e di. Larguhu nga ketu.
-Pse?
-Gruaja jote i ka shkuar per vizite dashnores tende.
-Liljana ka shkuar te Isabela?
-Po, largohu.
-Eee, pra une po iki?
-Çpo te them une deri tani? Ik.Dioni me Noah ishin ne kompani. Nuk vonoi shume dhe aty erdhen policet. Dioni u tremb shume. Ai e kuptoi se dicka nuk po shkontr mire dhe u largua. Noas i iku nga syt. Ndersa policet po kerkonin ne cdo kompjuter per ndonje te dhene.
Irisi shkoi ne shtepi. Pas pak troket dera. Ajo e hap dhe perball kishte Luisin.
-Eshte Dioni ketu?
-Jo Luis. Pse cfare ka ndodhur?
Luisi i tregon te gjitha.
-Cfare, Dioni ka lidhje per falimentimin e Noas?Nga ana tjeter, Koan kishte mbetur duar lidh. Ai kuptoi se tradhtin e dinte dhe Irisi.
Dioni shkon ne shtepi dhe shikon Luisin duke folur me Irisin. Kur Dioni u afrua, Irisi futet mbrenda.
Dioni i thot Luisit per ndodhin dhe duhet ti hiqnin menjehere provat. Pasi e diskutuan ,Dioni futet mbrenda. Ai me Irisin filluan te debatonin. Ajo ishte shume e zemeruar. Po mendonte se çmund te bente.Liljana pasi qendroi gjate perball shtepise se Isabeles, ajo largohet.
Reina ,pas fjalet e znj. Terese filloi te dyshonte per Iris. Ajo menjehere merr ne telefon Koanin.
Luisi shkon nr kompani. Hyn mbrenda dhe fillon te kerkoje per kompjuterin kryesor.
Kur ai shikon se ishte ne duart e policise. Tani kishin marre fund.Do munden te zbulojne te verteten policet?
Per cfare do fliste Reina me Koan?
Cfare ishte duke ndodhur me Isabelen?
YOU ARE READING
Plani i fundit
Mystery / ThrillerGjithcka ndodhi ,por asgje s'dihet. Te gjithe ishin mbledhur ne funeral. Ishte dite zie. Nje vrasje ,nje denim ,dicka ndodhi. Ata akoma s'kishin ardhur. Po mendonin ,po planifikonin, por çka. Ata ishin gati. Kater vajza ,kater djem. Plot intriga, pl...