Seria 4

240 17 0
                                    

Jeta e te gjithve tashme ,po ndryshonte dita-dites. Por ndryshimi me i madh akoma s'kishte ardhur. E gjithe lagjja ishte lajmeruar se po vinte AJO.
Ajo qe kishte pushtetin ne dore duke e vendosur kudo.

Reina vendosi t'i bente nje feste suprize. Ajo njoftoi vajzat te vinin qe ta ndihmonin.

Noah ishte ne kompani duke punuar shume qe ta risillte perseri si dikur. Ai nuk dinte asgje se cfare po ndodhte jashte.
Ne nje moment, ai ulet te pushoje. Shikon Dionin dhe niset per tek ai. Gjate kohes qe po ecte vuri re se ai po bisedonte me dike. Ju afrua me shume dhe pa qe po bisedonte me Luisin.
Noah largohet dhe fillon te mendoje se mos keta te dy po bashkepunojne.
Prej kontrates qe lidhi me kompanine e Luisit ,Noah falimentoi.

Liljana ishte shume e heshtur. Kete e vune re dhe vajzat. Reina e shqetesuar e pyet.
-Liljana, Liljana je mire?
-Po, po mire.
(Ajo fillon te qajë)
-Pse po qan?
-Mos me pyet, te lutem.
-Me thuaj mua.
-Reina, Koan.....po me trath...ton.
-Cfare? Me kë?
-Nuk e di.
Reina e dinte po nuk ia tha.
-Mos ki merak se do e zgjidhim dhe kete sebashku por mblidhe veten tani.
Liljana iken e freskohet.
Isabela largohet nga turpi dhe ne dhome mbeten vetem Reina me Irisin.
-Reina ,a ti themi ?
-Jo Iris, me vone?
-Une nuk mundem me ta mbaj.
-Do e mbash Iris. A kuptove. Ti sdo flasesh me askend. U kuptuam?
-Po moj si te duash.

Meksoni shkon ne pune me heret. Ai atje takonte cdo dite Tilin. Tili e kuptoi se ai po e shihte me te keq. Ai po mendonte se mos kishte bere ndonje gabim, por asgje. Gjithe kjo situate i vinte quditshem.

Koan pasi mbaron punet ne argjendari ,niset per te shtepia e Isabeles.

Pasi mbaruan organizimin, edhe vajzat iken per ne shtepite e tyre.

Isabela sheh qe Koan ishte tek dera e shtepise se saj. I afrohet.
-C'po ndodh Koan?
-Asgje ,erdha te te takoja.
(I afrohet ta perqafoje por ajo shmanget)
-Isabela ,cfare ka?
-Si cfare ka? Pse erdhe ketu?
-Per ty erdha ,per cka tjeter.
-Jo mos te vish, as per mua, as per asgje tjeter. Ne skemi pune me bashke. Mba-ro-i.
-Si mbaroi? Po me lë ti mua?
-Pse ben sikur sdi asgje. Une te dergova nje mesazh dje ku i dhashe fund gjithckaje me ty.
-Çfare mesazhi?
(Atij i kujtohet se telefoni ,dje ishte ne doren e Liljanes)

Menjehere u largua dhe te zbulonte se mos Liljana kishte zbuluar dicka.

Cfare do ndodhe mes çiftit Koan-Liljana?

Do e kuptoje Liljana se shoqet e saj e dinë te verteten?

Po Dion, cfare lidhje kishte me Luisin?

Plani i funditWhere stories live. Discover now