Gözlerimi yavaşca açtım. Dün ki olay hala aklımdaydı. O erkeği tanımıyordum ama , kalbim sanki benden daha çok tanıyordu.
Başımı yana çevirip saatte baktım. Geç kaldığımı anladığımda hızla okul elbiselerimi aramaya başladım. Hadi ama eteğim nerde olabilir ki...
Eteğimi ne kadar arasamda bulamadım. Aklıma geçen yıl ki eteğim geldiğinde , hızla gardırobumu açıp onu elime aldım.
Geçen yıla oranla biraz uzamıştım. Üstelik eteğimin boyu biraz fazla kısaydı. Başka çarem olmadığı için geymek zorunda kaldım.
Hızla evden çıkıp koşmaya başladım. Koştuğum içinde eteğim uçuşuyordu. Okula geldiğimde kendimi biraz yavaşlattım.
Eteğim yüzünden tüm erkekler bana bakıyordu.
Onların iğrenç dudak yalamaları , yutkunmaları ve o kafalarında kurdukları şeyler kesinlikle çok iğrençti.Daha fazla dayanamayıp kafamı başka bir tarafa çevirdim ve sınıfa girmek için adımlarımı hızlandırdım. Sınıfa girdiğim an sırama doğru ilerledim. Yoona'da yanıma gelmişti.
" Y/N sınavlar başlıcak ve başlamadan önce biraz kafa dağıtmak istiyoruz. Onun için hep birlikte biryere gideceğiz. "
" Nereye gidiceksiniz ? "
" Bara "
Bu aralar kafam çok karışıktı. Jimin hala aklımdaydı. Onu çok merak ediyordum.
Biraz kafa dağıtmanın yardımı olabilirdi." Tamam "
" O zaman ben seni alırım. "
Tamam amaçlı başımı sallamıştım. Hoca derse girdiğinde selamlamak için ayağa kalkmıştık.
Kendimi biraz derse vermeye çalışıp , günün hızlı geçmesini diledim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Okul bittiği anda hızlıca çantamı alıp , çıkışa doğru ilerledim. Okul kapısından uzaklaşdığımda rahat bir iç çektim.
Eve girdiğimde hızlıca odama geçip okul üstümü indirip. Yoona'nın ben geyim diye bir aralar bıraktığı elbiselerden birisini geydim.
Yoona dışarıda beni beklediğini belirten mesaj artmıştı. Hızlıca dışarı çıkıp , Yoona'nın olduğu yere doğru ilerledim.
" Oh sonunda doğru düzgün birşeyler geyebildin. Bir an pijamalarınla geleceğini sandım. "
" Sen buna elbisemi diyosun. Çıplak gitseydim daha iyiydi. "
Bir araba gelip önümüzde durdu ve tanımadığım biri kafasını dışarıya çıkardı.
" Hadi atlayın "
" Bu kim ? "
" Çok yakışıklı değil mi ? Özelliklede gamzeleri. Yakın arkadaşımın bir arkadaşı. O da bizimle geliyor ve galiba ben ondan hoşlanıyorum. "
" Ne ara ? Üstelik bizden yaşca büyük gözüküyor."
" Ee ne olmuş yani bende sizden büyük değil miyim ? "
Yine Yoona'nın boş hayallerinden biridir ve bir kaç gün sonrada unutur.
Yoona'nın çekiştirmeleri sayesinde kafam arabanın kapısının üst tarafına çarpmıştı.
" Aahh "
" Bilerek olmadı , üzgünüm. "
" Tamam tamam. Gidelim artık "
Arabaya binip ilerlemeye başlamıştık. Bar 'ın kapısına geldiğimizde müziğ'in son ses olduğunu.
Kulağımın çınlamasından anlıştım.Barın kapısının önünde durmuştum. Herne kadar kafamı dağıtmak istesemde Jimin'i unutamıyamacağımı biliyordum. Jimin'in gülüşü ve kahkahası hala kulağımdaydı.
Gerçekten onu özlemiştim. Üstelik o gittikten sonra kalbim çok rahatsızdı. Ne kadar Jimin'e karşı duygular beslediğimi inkar etsemde ,
kalbim zaten herşeyi anlatıyordu.Yoona beni iteklediği anda kendime gelmiştim.
" Hadi Y/N "
" Tamam "
Yavaş yavaş içeriye doğru adımladık. İçeriye girdiğimiz anda alkol kokusu bizi sarmıştı bile.
Hadi ama birşey bu kadar mı kötü kokar.Arkadaşlarımın arkasından gidip onların oturduğu masanın en uç köşesine ben geçmiştim.
" Ne içmek istersin Y/N ? "
" Ben birşey istemiyorum. "
" Hadi ama Y/N , buraya sadece oturmak için mi geldin ?! "
" Siz kendinize göre takılın. "
Yoona benim kalkmayacağımı anlayıp , gamzeli'nin yanına geçip dans etmeye başlamıştı.
Bu süre içerisinde gamzeli'nin ismini öğrenememiştim. Gamzeleri belediye çukurunu bile arkada bırakırdı.
Bende tek başıma masada oturuyordum. Arkadaşlarımın hepsi kendilerini kaptırmışlardı. Bende boş boş insanları inceliyordum. Burası ünlü biryer olmadığı için önünüzde herşeyi yapabilirlerdi. Bildiğiniz şu anda karşımda canlı canlı sevişiyorlardı.
Kafamı biraz daha çevirdim. Gördüğüm şeyden dolayı gözlerim sonuna kadar açılmıştı.
Bu Jimin olamazdı değilmi. Kafasına şapka geçirmiş olsada o dudakları heryerde tanırdım.
Ona baktığımı anladığında hızla çıkışa doğru ilerlemişti.Bende hemen arkasından ayağa kalkıp , peşinden gitmeye çalıştım. Ben koşarcasına yürürken önüme biri çıkmıştı ve elindeki alkolün tümü üzerimi boylamıştı. Östüme döken kişi sarhoş olduğu için hiçbirşey demeden geri gitmişti.
Bende Jimin'i kaçırdığım için kendimi hemen bir sandalye'ye atmıştım.
" Ne istersiniz ? "
" Ben... Jimin'i istiyorum. "
" Öyle bir içki yok ama öyle birini tanıyorum. "
" Az önce yanınızda duran şapkalıyı tanıyor musunuz yani ? "
" Evet , genellikle buraya uğrar. "
" Siz Jimin'in neyisiniz ? "
" Uzun hikaye. Hatta anlatsam inanmazsın. Ama tanışmaktan bir zarar gelmez .
Ben Jungkook... Jeon Jungkook . "" Bende Y/N tanıştığıma memnun oldum. "
" Bende. "
Yazar = Bende tanıştığıma memnun oldum Jungkook. İyiki hayatımdasın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Meleğim
ChickLitHerkesin bir koruyucu meleği olduğunu bilirdim ama koruyucu meleğimi görmeyi hayal bile etmemiştim .