*Düzenlendi*
Beş bin olmuşuz çok teşekkür ederim🥰Bugün bir bölüm daha gelecek.
Herkes buraya okudupunda kaç bin olduğunu yazabilir mi?
Jisoo evde kendi yatağında uyandığında en son neler yaşandığını hatırlayamıyordu. Mutfakta su içerken herşeyi en ince ayrıntısına kadar hatırlamaya başladı.
Yavaşça sinirlenen Jisoo eve Lisa, Rose ve Jennie'yi çağırmıştı. Ve Quija'yı.
Üç genç kız ona anlamsız bakışlar atarken o ise derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
"Bakın garip şeyler dönüyor. Belkide bir deliyim. Ama boynumdaki yanığında bu garip durumu biraz daha doğruluyor."
Jennie Jisoo'nun bu dediğine karşılık onun başını kaldırdı ve evet orada bir yanık ise vardı hemde el izi şeklinde.
Jennie"Lanet olsun siktiğimin ruhu geri geldi."
Diğer iki kız Jennie'nin bunu söylemeyi bekliyormuş gibi gözlerinden korku akmaya başladı.
Burada bu kez anlamsız bakışlar atan kişi Jisoo'ydu" Ne ruhundan bahsediyorsun?"
Sonra bir 'bip' sesi. Jisoo hızla telefonu eline alıp açtı,
20:34
Bilinmeyen Numara:Benden bahsediyorlar. Fakat büyüdüm Jisoo.Ben eskisi kadar görünmez değilim.
Ateşin ta kendisi oldum.
20:35
Bilinmeyen Numara:Ve şu Quija oyununu oynamayın.Bir işe yaramaz artık.
Blöf yapan Şeytan çaktırmamaya çalışıyordu. Eğer küçük kardeş ruh Celine gelirse işi batırabilirlerdi.
20:37
Jisoo:Aa öyle mi beyefendi kendini şeytan zanneden salak.Kim oynamıyormuş görürüz.
Sinirle klavyeyi tuşlayan Jisoo ne yaptığının farkında bile değildi.
Bilinmeyen Numara:Ciddi ciddi benimle inatlaşacak mısın güzelim?
20:38
Bilinmeyen Numara:Arkadaşlarının ölümüne sebep olmak ister misin?
Jisoo:Saçma saçma konuşma
Şimdi engelliyorum.
20:40
Bilinmeyen Numara:Klasik insan tavırları
Yok seni engellerim, yok sen kimsin lafları
Jisoo az zekiysen sizi nasıl gördüğümü düşünürdün.
20:41
Jisoo:Yoksa eve kamera mı yerleştirdin?
Sen genç kızları taciz eden pisliklerden başka biri değilsin!
Bilinmeyen Numara:En son engelliyordun?
Ne oldu
Benle konuşmak hoşuna gitti sanırım
Eh cazibeme kim düşmez?
Amacı biraz daha kızı oyalamak olan Şeytan'nın keyfi yerinde değil aksine acayip stresliydi. Her küçük aksilik planın bozulmasına yol açabilirdi.
Bu sırada Rose, Jisoo'nun elinden telefonu almış ve kapatmıştı. Jisoo hariç üç kız o kötü ruhun gerçek olduğuna inanıyorlardı. Ve onun yazdıklarına bakılırsa eğer Quija oyununu oynamalarını istemiyordu.
Dört kız oyunu kurup birbirlerine baktılar. Ardından Jisoo konuştu"Hadi oynayalım şu lanet oyunu. "
Jisoo soran kişiydi. Önceki gibi. Fakat bu kez ne kural vardı ne de somutluk. Her şey o kadar soyutlanmıştı ki neler olacağını hayal edemiyorlardı kızlar.
Peki içlerinden iki kız bilselerdi bu oyunun onların sonu olacağını, oynarlar mıydı?
Hayır oynamazlardı...
Jisoo iç çekerek konuştu"Bu apartmandaki ölü bir ruhu çağırıyorum. " bunu 2 kez tekrar etti.
Kurala ne kadar uymasalarda gidişatın kolaydan olması hepsi için önemliydi.
İlk soruyu sordu Jisoo;Adının ilk harfi ne ile başlıyor?
Üçgen 'C' nin üstünde durdu.
Bu farklı birisiydi.
Bu kez adının ne olduğunu sordu.
Üçgen sırayla C, E, L, İ, N, E harflerinin üstünde gezdi.
Hepsi bu bir kız diye düşündü.
Jisoo sıradaki soruya geçti;Kaç yaşındasın?
Soruya cevap vermedi.
Jisoo tekrar sordu;Kaç yaşındasın?
Cevap vermedi...
Jisoo bir şeyler olduğunu anladı ve konuştu;Sayılarla değil harflerle anlat.
Bunun üzerine üçgen harekete geçti.
Sırayla 'D, Ü, N, Y, A K, A, D, A, R'
Rose'nin ağzından bir kahkaha çıkınca masanın üstündeki vazo düştü.
Hepsi korkuyla titriyordu şimdi.
Bir soru daha elenmişti. O belli etmişti kendini.
Jisoo ortamı sakinleştirmek amacı ile bir diğer soruya geçti;Nasıl öldün.
Üçgen sırasıyla 'Y,A, N, A, R, A, K'
Bu pek iyi bir ölüm değildi.
Fakat bu cevap Jisoo'nun aklında fırtınalar yarattı.
"Ama ev hiç yanmadı. Burada ölmüş olamazsın."
Üçgen harekete geçti sırasıyla şu harflerin üstüne geldi 'Ş, E, Y, T, A, N B, E, N, İ L, A, V, A A, T, T, I.'
Bilinmeyen numara kendisinin Şeytan olduğunu iddia etmişti.
Birden üçgen harekete geçti.Dört kız dikkat kesildi.
Harfler sırayla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost❦kth+kjisoo✓
Adventure"Lisa sen Ouıja oyununu oynayalım demeseydin Jisoo Unnie'min başına bu gelmeyecekti."dedi ağlayan Rose Lisa gözlerindeki yaşı tutmayı bırakmış bakışlarını Jennie ve Rose'ye doğru yöneltmişti" Bu benim suçum değil tamam mı!? Oynamasaydınız o zaman! "...