Cevaplar

704 67 28
                                    

JİSOO

"Merhaba Jisoo, hoşgeldin canım. Sana iki soru geldi. İkiside çok güzel ve zorlayıcı sorular, hazır mısın?"

"Evet."

"Zayn ile neden evlenmek istemiyorsun? Ne de olsa V senin için zararlı biri."

"Zayn'i sevmiyorum? Yakışıklı çocuk tabii ki hatta bir kaç sene önce görseydim hayallerimin çocuğu bile olabilirdi. Ama Zayn'nin annesi yani diğer bir değişle Kraliçe Celine beni kullanıyormuş gibi hissediyorum. Ayrıca V'den hoşlanmıyorum. Aramızda başka bir şey var gibi. Bağlılık. Bu konu hakkında yazar ilgileniyor malesef :("

Neden ruhların yanında kalmak istemiyorsun?

"Çok yakında bir savaş çıkacağını hepimiz biliyoruz değil mi? Ve savaşan her taraf çıkarı için savaşır. İki tarafında çıkar için kullanacağı oyuncak benim. "

V
" Merhaba V, hoşgeldiiin. Sana cillop gibi üç tane zorlayacı soru geldi. Umarım 'dürüstçe' cevaplarsın. "

"Dürüst olup olmayacağımı kimse bilemez yazarcığım değil mi?"

"İçtiğin çayda doğruluk otları vardı minik şeytan, whatever. Hazır mısın şekerim?"

"Kaşınıyorsun yazar hanım. Elbette hazırım."

"O zaman ilk soru, V, bulmuşsun taş gibi bir hanım efendi, ne diye sadistlik yapıyorsun? Eğer böyle yapmaya devam edersen Jisoo Zayn'e kaçar söyleyeyim."

"Sadistliğimi görmemişsiniz. Üstelik Zayn'de kim? İç çamaşırlarıma isim mi verdiniz de haberim yok."

"Gerçekte Ares misin yoksa diğerleri mi?"

"Birisinin üzerinde bıraktığım etkiye isim konuluyor. Ares ve Taehyung gibi. Benim ben olduğum kişi V."

"Eveet bunu ben de çok merak ediyorum, Jisoo'yu seviyor musun?"

"Aşk işleri bana göre değil."

"Bir yerim,"

LİSA
"Lisa canım hoşgeldin, sorun için hazır mısın?"

"Eveeet!"

"Jisoo'yu gerçekten sevip onu kardeşin olarak görüyor musun?"

"Elbette. Yeniden doğduğumdan beri tek ailem olarak onu görüyorum. Ama konuşmamıza izin vermiyorlar."

"Diğer soru, o oyunu meraktan mı oynadın?

" Evet. Merakıma ******"

CELİNE
"Ahahh Celine canıım hemen sorularına geçelim istersen,"

"Olabildiğince çabuk lütfen."

"İlk soru biraz komik mi desem ne desem bilemedim, kraliçem biraz ayıp olacak amaa, Aslında pislik karının tekisin değil mi?"

"Evet öyleyim. Hangi aşkım sorduysa bunu öpücüklerimi yolluyorum."

"Vay be kraliçem sizden bir idam haberi bekliyordum,whatever. Diğer soru, Gerçekten Jisoo'nun iyiliğini mi istiyorsun?"

"O da benim iyiliğimi düşünürse ben de onun iyiliği için çabalayacağım."

"Son soru, Aslında tek amacın Tae'yi yenmek ve bu yüzden gözünü hırs bürüdü dimi?"

"Gözüm hırsa bürünseydi Tae yani Ares şuan ölmüş olurdu. Amacın çok daha farklı."

BAYILDIĞINIZ BEN!

"Ahhhh ve bana gelen sorular."

Bu hikaye aklına nereden geldi çok merak ediyorum?

Çok komik, yani saçma. Anlatıyorum. Şeyma Erdoğan'ın kanalındaydım ve Quija oyunuyla ilgili bi video çektiğini gördüm. Quija oyununa şuradan ilgim var Scooby-Doo'nun bir tane bu oyunla alakalı bölümü var. İzleyenler bilir. Ve çok ilgimi çekmişti. Ben de gördüm bari izleyeyim dedim Şeyma Erdoğan'ın videosunu. Ve dedim ben buna kurgu yazmalıyım. O sıralarda çok Vsoo okuyordum. Kitabın Vsoo olmasına karar verdim. Karşınızda bu hikayeee. "

Finalde Vsoo mutlu son olacak mı?

Cevaplamasını en sevdiğim soru bu olacak.

Vsoo bitmeyecek devam edecek.

Ve 2. Kitabının adı Devil olacaktır.

Ghost❦kth+kjisoo✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin