0.0

4.2K 288 92
                                    

Yukarıdaki videoyu izleyin. Kitabın trailerı diyebilirim.

 *Düzenlendi*              

-Tamamen hayal ürünüdür-

                            ❦

Lalisa Ouıja tahtasının Jisoo'nun evine getirmiş ve diğer kızlarıda çağırmasını istemişti. Sadece oynamak istiyordu. Bu şeylere bile inanmazdı.

̶İ̶n̶a̶n̶m̶a̶z̶d̶ı̶

Bir zamana kadar tabii...

Dört kız güzel, eğlenceli, bir kızlar gecesi olarak planlıyorlardı bu  geceyi.

Hepsi yere oturmuş Ouıjia tahtasının her bir kenarına bir kişi gelecek şekilde oturmuşlardı.

İlk defa oynayacaklardı bu oyunu.

"Soran kişi kim olacak?" dedi Lisa. Bu oyun için en heyecanlı o idi.

Jennie kafasını eğerek iki yana salladı"Burada oturup bir şey beklemem  ̶z̶a̶m̶a̶n̶ ̶k̶a̶y̶b̶ı̶" diye mırıldanıp kafasını kaldırdı. Kimse duymamıştı onu.

Rose"Ben sormam"dedi. Korkmuş gözüküyordu. Oysaki okulda korkmadığını söylemişti.

"O zaman ben soruyorum. Uzatmayalım. Hemen bitsin de film izleyelim." dedi Jisoo Unnie'liğini yapıp.

Jennie onları  ̶t̶a̶k̶m̶ı̶y̶o̶r̶ gibi gözüküyordu.

Lisa ellerini çırpıp etraflarını  aydınlatan tek mumun ateşi ile yüzünü şeytani bir şekle sokmuştu. Ama başarılı olduğu söylenemezdi.

Jisoo elindeki altınımsı üçgene benzer eşyayı tahtanın üzerinde gezdirdi ve tam ortada durdurdu.

"Bu apartmanda ölmüş bir ruhu çağırıyorum." bunu 2 kere tekrar etti

Lisa ona fiziksel olarak kanıtlanabilecek bir soru sormamasını söylemişti oyunun başında.

O yüzden ilk sorduğu soru adının ne ile başladığı olmuştu.

Kızlar oyun başlamadan önce üçgenin hareket edeceğinden bile şüpheliydiler lakin sorduğu gibi üçgenin hareket etmesi bir olmuştu. Üçgen 'T' harfinin üzerine gelmişti

Rose dudağını ısıryordu, Lisa çok heyecanlıydı, Jennie sanki ayakta uyuyordu, Jisoo ise ne olup bittiğini anlamadan diğer soruya geçti.

"Erkek misin kız mı?"

Üçgen erkek kısmına gelince Jennie bu sefer dikkat kesilmişti. Ağzından küfür mırıldandığı bariz belliydi.

Diğerleri gözlerini açmış tahtaya bakıyordu.

Jisoo bir an önce bitmesini istiyordu çünkü hem rahatsız olmuş hem de  ̶k̶o̶r̶k̶m̶a̶y̶a̶ ̶b̶a̶ş̶l̶a̶m̶ı̶ş̶t̶ı̶.̶ ̶

"Kaç yaşında öldün?"

Üçgen 24'ün üstüne geldi. Jisoo içinden daha çok gençmiş diye düşündü fakat direk bu düşünceyi aklından sildi. Gerçek olmazdı sonuçta bir oyundu değil mi? Elbette mıknatıs gibi bir şey vardır altında.

Ghost❦kth+kjisoo✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin