*Düzenlendi*
Okul,okulda olan olaylar bir hayal ürünüdür ve hepsi bana aittir.
Siyah saçlı,her görenin tam bir ̶h̶a̶n̶ı̶m̶e̶f̶e̶n̶d̶i̶ gibi görüyor diyebileceği kız şuan babasıyla okula gelmişti.Arka koltukta duran koltuk değneklerini alıp arabadan inmişti.Bu duruma hemen alışmak istiyordu genç kız.Çünkü şuan çok dikkat çekiyordu.Bir kaç ay öncesine kadar tanınmayan kız şuan herkes onu tanıyordu.Lanet hatırlamadığı bir olay yüzünden.
Üstünde olan bakışları umursamamaya çalışarak onu bekleyen üçlüye doğru yürümeye başladı.Zorlandığını gören Jennie genç kızın yanına geldi ve omzuna destek vererek ikisi birlikte bahçede olan okul kantinine doğru yürümeye başladılar. Rose ve Lisa onlar için de yer ayırtmış olan masaya oturdular. Jisoo hepsine ̶g̶ü̶l̶ü̶m̶s̶e̶y̶i̶p̶ değneklerini duvarda duracak şekilde yasladı"Nasılsınız görüşmeyeli"diyerek güldü.Rose onu cevapladı"Bizi biliyosun zaten.Sen yokken okulda olanları sormalısın bence?"
"Ne olabilir ki?"dedi Jisoo.Okulda olanlar onun pek ilgi alanı değildi.
Lisa arkasını parmağıyla işaret ederek"Netflix dizileri gibi mübarek,çeteler gruplar falan çoğaldı."Jisoo arkasını döndü ve sanki kocaman bahçe üçe ayrılmış gibi gruplar vardı."Ne olmuş burada ya?"Jennie gülerek Jisoo'ya döndü"Ah inan bana çok gereksiz.Yani Lisa'nın vazgeçemediği pullu botlarından bile daha gereksiz o derece."Lisa Jennie'nin omzuna hafifçe vurarak"Abartma.Bak mesela şu kırmızı saçlı çocuk Devil Eye'ların lideri.Bu derece yakışıklı bir çocuk nasıl gereksiz olabilir?"Tekrar kafasını çevrirp baktığında ̶k̶ı̶r̶m̶ı̶z̶ı̶ saçlı çocuk yoktu.Lisaya soran gözlerle baktığında ise okula girdi dedi.Rose göz devirerek elindeki kahvesini yudumlamaya bırakıp"Zaten çocuğa gereksiz demedi yaptıkları şeye dedi Jennie."Lisa ise buna karşılık omuz silkti.
"Ne yani birde ad mı koymuşlar gruplarına?Daha gülünç olunamazdı."dedi gece siyahına sahip saçları olan kız.Jennie kafasını salladı ve ilk sağdaki oluşan topluluğu gösterdi"Bak bunlar mesela kendilerine Angels Heart diyorlar.Şu okulun arka bahçesine açılan yerdeki kişiler kendine Soul Castle diyorlar.Çok saçma bir isim yani.Kim kendini Ruh Kalesi adlı grupta olmasını isterki?Hah şu son grupta Lisanın sevgilisinin olduğu yer.Devil Eye.Kendilerini okulun kabadayıları sanıyorlar.Bir yerim."
"Lisanın sevgilisi mi var?."Lisa hızla kafasını salladı ve iki elinide yanaklarına koydu."Adı Sehun.Oooh Sehun."bunu dedikten sonra Rose onun kafasına hafifçe vurdu.
"Peki sizde mi Devil Eye'dasınız.Hani Lisa'nın sevgilisi orada ya."açıkcası o grup Jisoo'yu biraz ̶k̶o̶r̶k̶u̶t̶m̶u̶ş̶t̶u̶.
"Saçmalama Jichuu. Biz hiçbir grupta değiliz.Onlar bize evsizler diyorlar ama kendilerine bakmıyorlar şu kendine Soul Castle lideriyim diyen kıza bak,pardon ama götüme iki göz bir burun bir ağız koysam daha havalı."Jennie'nin bu söylediklerine bakarak hepsiyle kötü bir olay yaşamış olduğunu çıkardı Jisoo.
"Başka kaç kişi var.Grupta olmayan yani."
"Az.Bir sınıf kadar falan."dedi Rose Jisoo'nun bunları neden sorduğunu çözmeye çalışırken.
"Pekiii. Biraz çılgınca ama bizimde bir grubumuz olsa ne olur?"
"Yapma Jisoo.Ben o üç gruba da katılmam."dedi Jennie.
"Bence Jisoo onu demek istemedi.Fakat bu iş biraz sakat Jisoo"dedi Rose.
"Neden?Bence bu sene biraz eğlenmeye hakkım,hakkımız var."dedi Jisoo bunu gerçekten yapmak istiyordu.
"Adımız ne olacak peki veya liderimiz kim olacak?"Lisa sanki aylardır bunu bekliyormuşcasına hevesliydi.
Jisoo bunun üzerine biraz düşündü ve aklına mükemmel bir fikir geldi"Benim bir fikrim olabilir."
Yazar'dan
4 lider tam 32 üye. Okulda artık dördüncü grubun oluşması vakti gelmişti. Bir yılın ardından dörtlünün ünü geri gelmişti. Okula yeni gelenler bu grubun pek uzun sürmeyeceğine bahse giriyordu. Ama diğerleri biliyorduki bu dört kızın bir oyun başlattıysalar eğer ̶s̶o̶n̶u̶n̶u̶n̶d̶a̶ ̶o̶n̶l̶a̶r̶ı̶n̶ ̶b̶i̶t̶i̶r̶m̶e̶d̶e̶n̶ ̶d̶u̶r̶m̶a̶y̶a̶c̶a̶k̶l̶a̶r̶ı̶n̶ı̶.
Jisoo okul bahçesindeki banklardan birine oturmuş elindeki kitabı bitirmeye çalışıyordu. O elinden bırakamadığı kitabı telefonundan gelen bildirim yüzünden bırakmak zorunda kalmıştı.
Bilinmeyen Numara:İyi bir iş çıkardın ama bu yeterli değil Şirin Kız.
Jisoo:Her kimseniz yazmayı bırakmanızı öneririm.✔️✔️
Bilinmeyen Numara:İyi denemeydi beyaz tenli kadınım.
Jisoo:Sende kimsin? Cidden uğraşamam bu işlerle. ✔️✔️
Bilinmeyen Numara:Bana 'Hayalet' diyebilirsin. Artık senin hayaletinim Jisuu.
Jisoo:Kaç yaşındaki birisiyle konuşuyorum?✔️✔️
Bilinmeyen Numara:Kaç yaşında olduğum senin bir işine yaramaz.
Jisoo: Peki artık işime yarayan bir şey söyleyebilir misin? ✔️✔️
Bilinmeyen Numara:Seve seve!
Bilinmeyen Numara: Oturduğun bankın altına bak.
Jisoo ̶z̶a̶m̶a̶n̶ ̶k̶a̶y̶b̶ı̶ diye düşünerek gözlerini devirdi. Fakat yinede bankın altına baktı. Jisoo'un göz bebekleri gittikçe büyürken ne ile uğraştığının farkında değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost❦kth+kjisoo✓
Adventure"Lisa sen Ouıja oyununu oynayalım demeseydin Jisoo Unnie'min başına bu gelmeyecekti."dedi ağlayan Rose Lisa gözlerindeki yaşı tutmayı bırakmış bakışlarını Jennie ve Rose'ye doğru yöneltmişti" Bu benim suçum değil tamam mı!? Oynamasaydınız o zaman! "...