*Düzenlendi*
Yazar'dan
Kız 3 ayın sonunda uyanmıştı ama hala hastanede yoğun bakım odasında kalıyordu.Uyandığı ilk günü tam 5 kriz geçirmişti. Ailesi sürekli onun yanındaydı. ̶E̶n̶ ̶y̶a̶k̶ı̶n̶ ̶a̶r̶k̶a̶d̶a̶ş̶l̶a̶r̶ı̶ da öyle.
Ah tabii bir çocuk daha vardı... Onu tanıdığını hissediyordu ama bir türlü çıkaramıyordu. Mavi saçlı,esmere çalan teni, çekik gözleri ve fit vücutlu bu çocuk harbi her kızı etkileyecek yakışıklılığa sahipti.
Fakat Jisoo onda yanlış bir şeylerin olduğunu ilk gördüğünde hissetmişti.
Ne kadar şüpheci olsada kıza iyi geliyordu. Onun yanında daha çok gülüyor ve eğleniyordu.
Çocuk şuana kadar ona dokunmamıştı ama nedensizce dokunmasını istiyordu. Bu saçma bir ergen isteği değildi. Garip geliyordu. Yakın arkadaşıyla hiç sarılmamak...
Bir an önce ayağa kalkmak ve o çocuğa dokunmak istiyordu. ̶K̶a̶l̶b̶i̶ onu gördüğünde nedensiz bir şekilde acımaya başlıyor ama çocuk konuşmaya başladığında tamamen acıyı unutuyordu.
Uyandıktan 1 ay sonra normal odaya yerleşmişti sonunda. Krizleri azalmış ve kendini gayet iyi hissediyordu.
Tüm dünyada ünlü olmuş bu kız artık röportajlarada katılıyordu ne kadar istemese de.
Her birinde aynı şeyi tekrarlıyordu''Sadece bir boşluk hatırlıyorum sonra şu sözleri hatırlıyorum'Meleğim.. O zamana kadar... 'Sonrası... Yok malesef üzgünüm...''
1 ay daha bekleyecekti... Yaşıtları gibi okula başlamak için. Evet Jisoo bunu istiyordu. Kendince sebepleri vardı tabii. Kim isterdi ki tüm gününü bir yatakta yatarak geçirmek.
Özgürlüğünü geri istiyordu ve kendisine bunu yapan kişiyide bulmak...
Yaraları sihirli bir şekilde yok oluyordu. Doktorlar bu duruma şaşırsada Tae sadece sırıtmakla yetiniyordu.
Güçlenmeye başlıyordu işte... Uyuyan siyah saçlı kıza baktı. Alnından öptü ve geri çekildi. Şeytanlık içine işlenmişti onun. Ve en güçlüsü olmak için daha fazla uğraşmalıydı...
Büyük bir nefes aldı genç kız, bugün okula başlayacaktı. Kendini ilkokul 1 de gibi hissediyordu. Hastanede canı sıkıldığından derslerine çalışmıştı ve diğer arkadaşlarından geri kalmayacaktı. En azından zararda değiliz diye düşündü Jisoo. Ardından annesinin yardımıyla ayakkabasını giyip babasının arabasına bindi.
Taehyung'u son 2 haftadır hiç görmüyordu. Bu onu endişelendiriyordu. Çünkü Jisoo'nun onu tanıdığı kadarıyla bir ailesi yoktu. Lakin anlayamadığı bir şekilde zengin birisiydi. Lüks arabası, tarzı ve eviyle bunu belli ediyordu. Jisoo koleje gidiyordu ve o da orada okuyacağını belirtmişti.
Bu konuşmadan sonra kızın aklına bir sürü soru oluştu. Peki önceden aynı okulda değillerse nerede tanışmışlardı? Bildiği kadarıyla evi buraya çok uzaktı. Bunu ona sorduğunda "sanaldan" demişti.
Ama Jisoo sanaldan kimseyle sohbet etmeyi sevmezdi ki? ̶G̶ü̶v̶e̶n̶ ̶p̶r̶o̶b̶l̶e̶m̶i̶n̶d̶e̶n̶ dolayı... Ve işte yine güven problemi yaşıyordu. Onu mutlu eden bu çocuk ya yalan söylüyorsa?
O günden sonra Tae yanına yara bere içinde gelmişti. Yatakta yatan kız ona gözleri dolu bir şekilde bakıyordu.
Ne olduğunu sordu. Tae yine yalan söyledi"bir grup sarhoş senin yaşıtlarında bir kıza sataşıyorlardı. Kızı kurtarayım derken kendimi dövdürttüm. "sonra bir kahkaha patlatmıştı.
Gerçek başkaydı. Gerçek Jisoo'ydu. Ona güvenmemesi demek Tae'nin acı çekmesi ve güçlerini kaybetmesi demekti.
Kızın ona içten gülümsediğini gördükten sonra rahatlayarak onun yanına uzandı. Biraz uzaklaşması lazımdı buradan. Kız eğer ona özlem duyarsa ona karşı sevgisi daha fazla olurdu bu yüzden güçlenirdi ve okula güçlü bir şekilde giderdi.
O okulda tek Şeytan o olmayacaktı veya Ruh, Melek...
Anlaşılan o ki okulda, gruplar arası açlık oyunları başlayacaktı. Ve bu oyunda Jisoo ve kendisi başrol yani kazanan olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost❦kth+kjisoo✓
Adventure"Lisa sen Ouıja oyununu oynayalım demeseydin Jisoo Unnie'min başına bu gelmeyecekti."dedi ağlayan Rose Lisa gözlerindeki yaşı tutmayı bırakmış bakışlarını Jennie ve Rose'ye doğru yöneltmişti" Bu benim suçum değil tamam mı!? Oynamasaydınız o zaman! "...