*Düzenlendi*
Belkide dünyanın oluşmasından yüzyıllar önce...
Phoenix, Aaron, Gloria ve W bir yıldızken Tanrı onlardan dünyayı oluşturmalarını, bir yaşam vermelerini istemiş.
Bu dört yakın arkadaş sevinerek birlikte dünyayı oluşturmuşlar.
Phoenix ateşin temsilcisi olarak magmaları ve yanardağları oluştururken Aaron havanın ve esintinin temsilcisi olarak atmosferi oluşturmuş.
Gloria toprakların ve bitkilerin temsilcisi olarak bitki örtüsünü oluştururken W suyun temsilcisi olarak okyanusları, gölleri, denizleri oluşturmuş.
Bu dört arkadaş oluşturdukları dünyada mutlu bir şekilde yaşarken Tanrının bir isteğini yapmayı unutmuşlardı bile.
Bunu hatırlayan Gloria arkadaşlarına 'yaşam verme' konusundan bahsetmiş. Ardından güzel iyilik dolu bir yaşamdanda bahsetmiş.
Buna karşı çıkan Phoenix kendi fikrinide öne sürmüş "Her şey iyilik dolu olursa insanlar birbirlerini nasıl anlayacak? Kusurlarını birbirlerine nasıl söyleyecek? Onlara özgür irade vermemiz lazım." demiş.
Aaron Phoenix'in bu dediğine katılırken W Gloria'nın yanındaymış.
Bu durum bir tartışmadan çok kavgaya dönünce işte onlar asıl kötülüğü oluşturmuş. Kavgaları, savaşları...
Phoenix ve Aaron onlardan daha uzak bir yerde yaşamaya başlamış. Uzun zaman sonra bir çocukları olmuş. Küçük boynuzlara, teni kırmızı, göz kamaştıran güzelliğe sahip bir bebek. Ona Şeytan demişler. Şeytan ilk başta ne kadar kötülüğü temsil etmemiş olsada ileride kötülüğün ta kendisi olacakmış.
Bu sırada Gloria ve W'da bir yaşam vermiş. Bembeyaz tenli ışık gibi bir bebekmiş. Sırtında iki yara olan bu bebek büyüdükçe yerini kanatları almış. Gloria ve W çocuğa Melek demişler. Melek her zaman iyiliği temsil edecekmiş.
Tanrı onların bir iş başaramadığını düşünerek bu kez dünyanın onlardan en uzak noktasına üç kardeşi göndermiş.
Bu üç kardeşten en büyüğü Tanrının yüzüğü ile büyücüleri ve cadıları yaratmış.Bu büyücüler her türlü güce sahipmiş fakat en az olan ırkmış. Diğer kardeşler bu iş için çok daha güçsüzmüş. Ama en küçük kardeş mistikler üzerine çalışmış ve kinezileri oluşturmuş.Bunu öğrenen Şeytan kendinden güçlü bir yaratığın olma durumuna karşı babasından miras kalan hava elementi ile onları kolayca bulmuş.
En büyük ve en küçük kardeş saklanabilmiş fakat ortanca kardeş en güçsüzleri olduğu için hemen yakalanmış. Şeytan onu öldürmüş. Ortanca kardeş ilk ölen kişi olmuş. Fakat ölmeden önce Tanrının isteğini yerine getirmek istemiş ve onlardan uzak bir yere 'insan yaşamını' vermiş. Bu kişi Adam'mış. Ardından ortanca kardeşin ölürken çektiği işkencelerde akıttığı göz yaşı ile oluşan çamurda başka bir insan daha oluşmuş. Bu kişi ise Eve'miş.
Ortanca kardeşin Tanrı'dan son isteği ise o ikisinin bir gün buluşacağı olmasıymış.
Tanrı ortanca kardeşin bu isteğini yapmakla kalmamış cennete kendisine bir yaşamda vermişti. Çünkü diğerlerinden daha güçsüz bir yaşam vermiş dünyaya. Daha çok birlik ve beraberlik vermişti.
Kardeşinin ölümüne çok yıpranan en küçük kardeş Eve'yi bir çamurun içinde bulmuş. Eve'nin sırtında bir yarım güneş şeklinde leke olduğunu görünce onun kardeşinin mirası olduğunu anlamış. Eve'yi hep korumuş. Sonra bu yarım güneş gittikçe kendini belli etmeye başlamış. En küçük kardeş bunun bir işaret olduğunu tahmin etmiş. Eve'den başka bir insanda vardı.
Eve ile Adam en küçük kardeş sayesinde buluşmuş ve diğerlerinden uzak bir yaşam sürmüşler. Bu sırada en küçük kardeş hayatı boyunca bu insanları koruyacağına söz vermiş. Acı çekerek ölen her insanı kendi arasına yani ruhlar alemine almış. Ruhlar aleminde her insana bir kinezi bahşediyormuş.
Şeytan öldürdüğü kişinin iki tane daha kardeşi olduğunu öğrendiğinde onlarıda öldürmek için hazırlanmış. İlk en küçük kardeşten başlamak istemiş. Ona bir insan kılığında sormuş 'Görüşebilir miyiz?' diye. En küçük kardeş seve seve kabul etmiş. Halbuki Şeytan olduğunu bilse tek eliyle bile boğmaya kalkardı.
Şeytan onu ızdırapların olduğu, insanların ateşler içinde çektiği acıların olduğu yere getirmiş. En küçük kardeş onun Şeytan olduğunu o sırada fark etmiş. Şeytan onu lavanın içine atmış ve hiçbir duygu hissetmeden orayı terk etmiş. Fakat en küçük kardeş ondan daha akıllıymış. Lavanın içine düştüğü an ruhu bedenini terk etmiş.
Ne kadar artık insanlara gözükemesede onları korumaya devam etmiş ama bedeninin eridiğini göre bu ruh Şeytan'a daha çok kinlenmiş ve bu yüzden Kötü Ruhları oluşturmuş. Her şeytana uyanı oraya göndermiş. Kötü ruhlar alemi en çok canını ne acıtıyorsa gördürdüğü bir yermiş.
Şeytan bu kez en büyük kardeşi ziyarete gitmiş. En büyük kardeş kendi büyücü ve cadı halkıyla güzel bir yaşam sürdürüyormuş ta ki o gelene kadar. En büyük kardeş teslim olmamış. Güç olarak ne kadar ondan üst olsada sayı olarak bir o kadar azmış. Kaybedeceğini bildiği halde onunla savaşa girmiş. Geleceği görmüş.
Galip gelen Şeytan en büyük kardeşi öldürmüş. Ve parmağındaki Tanrı'nın yüzüğünü alarak dahada güçlenmiş. Diğer büyücüleri ise esir almış.
Bir gün kahin yeteneği olan büyücü Şeytan' ın huzuruna çıkmış ve ona bir kehanet sunmuş.
'Bir insan kızı aradaki bağ olacak,
3 kardeş arasındaki sevgi olacak,
4.kardeş olacak,
Bir şeytana aşık olacak,
Ve şeytanların sonu olacak.'Bunu duyan Şeytan asla insanları kötülükten bırakmayacağına yemin etmiş.
Ve Melek'te Şeytan'a bu şekilde yapacağı her hamle karşısında büyük bir konsey oluşturmuş. Şeytan' ın bile saldıramayacağı güçlü bir konsey.
Bu video kitabın Trailer gibi bir şeyi olsun o zaman. İzlemenizi tavsiye ederim. Bu arada kitabın en uzun bölümü oldu 🤭.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost❦kth+kjisoo✓
Adventure"Lisa sen Ouıja oyununu oynayalım demeseydin Jisoo Unnie'min başına bu gelmeyecekti."dedi ağlayan Rose Lisa gözlerindeki yaşı tutmayı bırakmış bakışlarını Jennie ve Rose'ye doğru yöneltmişti" Bu benim suçum değil tamam mı!? Oynamasaydınız o zaman! "...