I.M - Lakótárs (Monsta X) Pt1

682 22 5
                                    

T/N - Te Neved

Szóval. 15 - 16 éves vagy és Informatikát tanulsz. Az osztályban egyedül vagy lány ezen a szakon de nem bánnod. Nem igazán jössz ki jól a lányokkal. Mindig is fiú haverjaid voltak. Az osztályból Mindegyik fiúval kijössz de Hoseok a legjobb barátod. Igazából eleinte nehezen indult a barátságotok. Te egy cserediák vagy Koreában és egy családnál helyeztek el. Ez volt Wonho családja. A srác teljesen kibukott hogy miért bünteti isten. De utána egyre jobban kijöttetek egymással.

ma péntek van. A szakmai tanár ma nem lesz ezért helyettesíteni fogják ami azt jelenti hogy azt csinálsz amit akarsz. A szakmai teremmel szemben van egy kis terem ott szoktatok lenni néha. Te most is ott vársz csak most teljesen egyedül. Furcsállod is hogy láttad ma a többieket és most meg egyedül vagy. Teljesen elvesztél gondolataidban amikor nevetgél megérkeztek a többiek és a tanár is nem rég jött majd bementettek a teremben. Wonho játékosan nézet rád ami azt jelentette hogy valamire készül. A srác az "állom pasi" a sulitokban e miatt sok lány irigyel és piszkál. Téged nem igazán érdekel a dolog. Hoseok nagyon sokat változott mióta ismered ráadásul jó irányba. Ez a srác megbolondít. Egyszerűen oda meg vissza vagy érte. Soha senkinek nem beszéltél az érzelmeidről de Wonho anyukája mindent észre vett. Igazából anyuka már az elejétől össze akart titeket hozni a mai napig.

Úgy volt hogy ma Wonho-val mész haza de nem jött. Két órát vártál rá ráadásul rendesen megáztál amikor pedig megindultál elütött egy kocsi. A baleset senki hibája nem volt. Te szabályosan közlekedtél a kocsis meg megcsúszott. Egyből hívta a mentőket és a rendőrséget és mivel nagyon lelkiismeretes volt és minden nap meglátogat nem jelentetted fel. Meg amúgy sem tetted volna. Ennek tetejében nagyon jó képű és nem sokkal idősebb. A neve Son Hyunwoo, beceneve Shownu. Nagyon megkedvelted, de szíved még mindig Wonho után fájt aki mostanában ugyan olyan paraszt aki az elején volt. Meg sem látogatott eddig a kórházban. Shownu viszont kárpótolt. Bemutatta barátait és mindig hozott valami kaját. Az egyik barátja Yoo Kihyun még főz is neked ráadásul esténként énekel neked hogy eltudj aludni. Lee Minhyuk vitaminokat vitt neked és ölelget (nagyon édes). Chae Hyungwon mindig megnevettet és szeretget. Lee Jooheon aegyozik neked és mindig biztat és még a kabala sapkáját is behozta neked. Im Changkyun becenevén I.M nagyon baba ő a legfiatalabb ami meg is látszik. Jooheonhoz hasonlóan behozta neked a maciját hogy aludj vele és meggyógyulsz pár napon belül. Később kiderült hogy ismerik Wonhot és a kis csapatuk tagja. Shownu mesélte hogy őt is hívták még a nevedet is megmondták azt mondta nem ismer és hogy amúgy sincs ideje neki barátnője van. Ahogy hallgattad nem bírtad ki hogy el ne bőgd magad. A srácok teljesen ledöbbenve néztek majd kettő kivételével elmentek beszélni Wonhoval. Kihyun és Changkyun maradt ott veled. Kiderült hogy a két srác egy lakásban lakik és egy lakótársat keresnek.

- Srácok lehetnék én az új lakótárs? - kérdezted félénken és reménykedve. A két fiú szeme felragyogott ahogy kimondtad és beleegyeztek. Kihyun elment kajáért amíg te munkát kerestél, de Changkyun melléd lépett majd elmosolyodott.

- T/N én tudok egy jó helyet ne keress tovább - mosolygott rád












Kpop Imagines [KÉRÉSEK NYITVA] Where stories live. Discover now