Jin
Éppen barátodnődhőz mentél és már csak egy lépcső választott el tőle, viszont annyira koncentráltál a lépcső alján álló arcra, hogy nem figyeltél oda, így pár másodperc alatt már lábai előtt hevertél... szó szerint.
- jól vagy? - kérdezte nagy mosollyal a helyes idegen. - nagyot estél beviszlek a kórházba - mondta kedvesen majd felsegített azután pedig beültetett a kocsijába. Ezek után meg adta a névjegyét és felvitt magához meg még 6 taghoz és főzött neked. A nap végén nem engedett haza. Adott ruhát és át adta a szobáját. Ezek után már együtt alszotok, mert egy pár lettetek.
Yoongi
Egy hangszer boltba dolgozol. Épp egy helyes idegen lépett be a boltba amit barátnőd egyben munka társad egyből meg is jegyezett, majd oda sietett és próbált vele fröltölni. A srác egyszerűen csak annyit jegyzet meg, hogy a másik hölggyel szeretne inkább konzultálni mit is szeretne mire te oda mentél. Amikor oda értél láttad hogy mosolyra húzódik a szája.
- Te vagy t/n? - nézet a szemeidbe de meg sem várta válaszod - ki más is lehetne még ilyen szép - jegyezte meg majd magához vont egy csókra. Azóta is együtt vagytok és te vagy a BTS személyes bébiszittere.
Hoseok
Épp anyák napja volt és egy virág boltban válogattál. Később inkább úgy döntöttél, hogy egy csokor napraforgót veszel anyudnak. Egyik vásárló megjegyezte, hogy jó döntés és ő is vett két csokrot. Amikor ki értél utánad sietett utána pedig odaadta az egyik csokrot nagy mosollyal és egy puszi kíséretében. A csokorban volt egy kártya is amiben találkozó hely és időpont volt névjeggyel. Már kétszer mentetek el arra a helyre, mert minden évfordulótok ott kezdődik.
Namjoon
Porcelán bolt... nos hát Joonie eltörte a készletet úgyhogy neki kellett venni újat. Épp két fajta közt vergődik mikor mosolyogva megjegyzeted- Szerintem ez jobb - mire fellélegezve válaszolt
- Ohh köszi
amikor tovább akartál menni utánad sietett majd meghívott ebédre amit elfogadtál. Az ebéd után fel vitt magukhoz és bemutatt a többieknek. A tagok hoztak össze titeket.Jimin
Chimchim Jungkookkal volt egy játszó teremben amikor is kiszúrt téged. A maknae meg kiszúrta Jimin-t ahogy téged néz.
- menj oda, tuti igent mond - jegyezte meg, de hyung-ja túl felénk ehhez - hé te szólt oda neked mire ijedten néztél a két srácra majd oda mentél. - el mennél hyunggal egy randira? - kérdezi tőled mire az előbb említettre néztél majd elmosolyodtál aranyosságán.
Miután igent mondtál számtalan randin voltatok annyi másságal hogy ő hívott el nem Jungkook.Taehyung
Taetae Yeontannal látott meg ugyanis az apróság elszakadt gazdija elől és hozzád rohant mintha tiéd lenne.
- Kivételesen örülök, hogy elszaladt - jött oda hozzád Tae mosolyogva majd beszélgetni kezdetek, nagyon elszaladt az idő. Ő haza kísért és egyből randira hívott. Más nap reggel kopogtak amikor pedig kinyitotad az ajtót egy nagy csokor rózsa egy bazi nagy maci meg egy ölelésre tárt karu Taetae fogadott. Habozás nélkül ölelted meg. Azóta is mindig így megy hozzád ha vissza jönnek a turnéról. Rengeteg macid van már.
Jungkook
Nos hát őt Jin által ismerted meg. Legidősebb tagunk vakrandit szervezet nektek mert szerinte nagyon jó páros lennétek. Annyira így gondolta, hogy Namjoonnal még statisztikát is végeztetett. A vakrandit egy tánc estre szervezte le mert mindketten imádok táncolni. Az este folyamán csak táncoltatok ellopva a reflektor fényt mindenki elől. Az est végén haza vitt bár ő is ott maradt. Azóta pedig az össze költözést tervezitek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kpop Imagines [KÉRÉSEK NYITVA]
Fiksi PenggemarSzokáshoz híven itt is lehet kérni. 2. #SVT 2021. 04. 28. 🎉