Jisung - Nem nagy cucc (NCT)

984 36 8
                                    

Köszönöm a kérést: _igot7777_ Remélem elnyeri tetszésed!😁😁

T/N - Te Neved

Új tanév. Alig várod. Igazából két oldalú a dolog. Chenle miatt várod mert ő a kiszemelted két éve viszont Park Jisunghoz nincs kedved. Unod már a srác beszólásait, piszkálásait és az irritáló nevetését. Egyszerűen nem bírod a srácot. Legalábbis eddig így volt.

- Szia T/N! - ugrott nyakadba kedves barátod Jungwoo. Imádod a srácot nagyon édes csak kár hogy két évvel idősebb, ő most végzős. Mi lesz veled nélküle. Persze ő mindig azt mondogatja hogy nélküle is jól elleszel talán még jobban is.

- Szia Jungwoonie! - ölelted vissza barátod -hogy vagy? - kérdezted mire válaszul csak egy sikítást kaptál és fangörcsöt.

- képzeld Jisung téged keres - fanolt rá a dologra. Nem igazán törődtél vele úgy voltál nem lehet annyira nagy dolog. Barátod látta rajtad hogy nem igazán izgat ezért fokozta a dolgot. - Nagyon fontos lehet neki hogy megtaláljon mert AZ EGÉSZ BANDÁJA téged keres!!! - visítozott még jobban.

- Nem nagy cucc. Biztos nincs akinek beszóljon - jelentetted ki majd elindultatok a termetekhez. Mikor bementél a terembe le voltál döbbenve. A padodon egy ajándék doboz volt meg egy levél. Nem tudtad hova tedd a dolgot, de azt sem hogy az egész osztály téged nézz és rólad beszél. Amikor leültél észrevetted hogy valaki lecuccolt melléd. Chenle ahogy meglátott kiment telefonálni majd kis idő után az egész NCT megjelent Jisunggal az élen.

- Szia T/N... - köszönt Jisung amit szintén nem tudtál hova tenni. Így csak viszonoztad a köszönést. - Beszélhetnénk négy szem közt - Nézet a szemebe valami ismeretlen csillogással amiben egy kis remény is volt. kíváncsi voltál mi ez az egész ezért bele mentél.

- mit akarsz? - kérdezted az ideges fiút aki kérdésedre összerezzent. Kezdted sajnálni így közelebb léptél hozzá. - Minden rendben? - kérdezted mire váratlanul megölelt.

- Nincs... - Kezdett el sírni. A szíved megszakadt ettől a látványtól.

- Szeretnél ma lógni a suliból - kérdezted mire bólintott egyet. Végül egy parkban kötöttetek ki ahol beszélgettetek. - Szeretnél beszélni róla? - kérdezted mire egy kis hezitálás után beleegyezett.

- A szüleim a vállalatuk miatt hozzá akarnak adni egy lányhoz. sírt tovább. - Áttudtad érezni veled is ez a helyzet és már vőlegényed is van, de mindig elszöktél mielőtt akár láthattad volna.

- Ez nem nagy cucc - neveted el magad kínosan - velem is ez van, de nem adhatnak hozzá egy idegenhez akaratom ellenére - jelentetted ki.

- Mi a vállalat neve amelynek a menyasszonya vagy? - kérdezte valamit sejtve

- Az SM Entertainment tulajdonosainak a fia - mikor kimondtad Jisung arcán mosoly jelent meg. Nem tudtad mire mosolyodott el így hirtelen. - minden oké? - kérdezted ismét aggódva.

- Igen, minden a legnagyobb rendben - ölelt magához szorosan. Ezzel a mondatával még jobban összezavarrva téged. - Ha tudtam volna hogy te vagy a menyasszonyom - sóhajtott fel mire kimeredtek a szemeid. Kinek a Kicsodája? - Remélem boldoggá tudlak majd tenni - jelentette ki. Teljesen sokkot kaptál kellett legalább 5 perc mire valamennyit felfogj a történtekből. - Ma közös vacsora lesz nálunk. Remélem ez alkalommal nem szöksz el - mosolygott rád majd lehajolt hozzád és gyengéd csókba hívott. Azóta elvégeztétek a sulit és össze is házasodtatok. 5 év telt el azóta. 5 év alatt lett három kislányotok és egy baba a pocakban - lehetőleg fiú - . A szülők is nagyon boldogok főleg hogy dúl a szerelem köztetek és nem csak házasok vagytok. Jungwoo az első kislány keresztapja lett. Az NCT tagok pedig a cégnél dolgoznak Jisung legfőbb embereiként. Minden tökéletes.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Kpop Imagines [KÉRÉSEK NYITVA] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora