Árva - Jungwoo (NCT)

289 15 2
                                    

t/n - te neved
b/n - barátnőd neve
k/n - kereszt neved
v/n - vezeték neved
a/n - nevelő anyud neve (tetszőleges név)
ap/n - nevelő apud neve (ez is tetszőleges név)
k/n - kutyád neve (ha nincs tetszőleges)

Árva vagy akit nem rég fogadtak örökbe ezért utaznod kell. A jó hír az, hogy legjobb barátnődet is b/n-t is egy szöuli család fogadta örökbe ezért együtt maradtok. B/n sokat mesélt egy Jungwoo nevű srácról aki nevelt bátyja. Oda volt a srácért, mindig azt hajtogatta hogy mennyire össze illetek meg ilyenek. Te csak lógva hagytad a témát.

- Üdv nálunk t/n! Jól utaztál? - kérdezte nevelő anyud nagy mosollyal az arcán - hívj csak anyának vagy ha ez kellemetlen számodra akkor hívj
a/n-nak/nek - mosolygott rád majd meg ölelt - végre itt vagy!

Nagyon mélyen érintett a nő szeretete ezért úgy gondoltad anyának szólítod tudtad szíved mélyén hogy ő is jobban örülne neki.

- T/n meg jött apu! - kiabált fel nevelő apud. Hangján érezni lehetett hogy izgatott és nagyon boldog.

- Szia apu - köszöntél neki és meg ölelted.

- Szívem apunak szólított - hatodott meg - majdnem elfelejtettem ez itt a tiéd - adott oda egy elég nagy dobozt. Csillogó szemmel várták hogy ki bontsd. Ahogy nyitottad egy kölyök kutyus nézett kíváncsian a doboz egyik sarkából rád, k/n-nek nevezted el.

=============

Egy hónapja vagy újdonsült családodnál, elég hamar sikerült  beilleszkedned, barátnőddel is fel vetted a kapcsolatott itt és sokat találkoztok. Jungwoo azóta a barátod és nagyon jól meg vagytok. Egyszerűen imádod. A barátnőd hozott össze titeket egy elég vicces szituáció segítségével. Épp tél volt, Jungwoo meg csúszott majd beléd kapaszkodott de barátnőd "véletlen"    - mai napig tagadja - rá lökött. Ezek után elszaladt azzal az indokkal, hogy valaki szólította, így képtelenek voltatok együtt eltölteni a nap hátralevő részét. A nap végén Jungwoo randira hívott, mi tagadás remekül kijöttetek egymással.

Hát nem lett a legjobb de remélem tetszik >~<

Hát nem lett a legjobb de remélem tetszik >~<

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Kpop Imagines [KÉRÉSEK NYITVA] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora