Épp hogy csak meg éreztél Szöulba de máris sikerült el tévedned. A google térképpel próbálkoztál hátha segít, de még így sem sikerült. Inkább be ültél egy kávézóba és ittál egy kávét mert már nem bírtad idegekkel, majd újra neki estél a google térképnek. Végül megtaláltad a kávézót és sikerült tájékozódni. Ahogy el nézted sikerült át vergődnöd szöul másik végébe így a taxi nem kis ideig ment, de végül oda értél.
~
Reggel ismét taxiba kellett ülnöd mert nem akartál megint el tévedni. Az úti cél nem volt pontos annyit tudtál ma elvered pénzed nagy részét. Egész nap csak vásároltál épp taxit akartál hívni mikor észre vetted az éjszakai piacot. Igazából nem költöttél sokat így erre a piacon jobb esélyt láttál. Neki vágtál, de kétségbe eseten álltál a piac közepén a tömeg fóbiáiddal amikor is valaki meg nem ölelt ezzel nyugtatva. Segített vinni a cuccaid vett neked enni és még vásárolt is veled. Sétáltatok a folyó parton és jót beszélgettetek. Kocsival el dobott a szállodáig, de még egy jó darabig nem mentél be. A fiú fel vitte a cuccosod.
Amikor be értetek a szobádba 4 óra körül volt. Nagy lakosztályod volt így kérted maradjon és aludjon mert nem akartad hogy fáradtan vezessen, még balesetet szenved. Először tiltakozott de végül rá vetted.
- Lee Taeyong vagyok - mutatkozott be még ha későn is
- T/n vagyok - viszonoztad a gesztust majd kezet ráztatok.~
Azóta évek teltek el és együtt is vagytok a "felnőtt" óriás bébiddel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Imagines [KÉRÉSEK NYITVA]
Hayran KurguSzokáshoz híven itt is lehet kérni. 2. #SVT 2021. 04. 28. 🎉