Amikor először lát rólad régi képet
Eunkwang
Barátod a régi időszakról kérdezgetett téged mire te inkább csak egy képet adtál neki mire ez volt a reakció:
Minhyuk
Szelektáltatok mikor megtalált egy fotóalbumot ami tele van a régi képeiddel. Nem bírta ki nevetés nélkül, irtó aranyosnak találta. titokban elvett egy képet amit a pénztárcájába rakott, hogy mindig vele legyél. Szerencséjére ekkor a padláson voltál így nem hallottál és nem is láttál semmit.
Changsub
Anyukád letámadta barátod amikor bemutattad és egyből a fényképeidet mutatta. Barátod szeme megakadt egy punk stílusú képet. Hát igen Punk voltál és a punkokat képviselted.
- Anyuka megtarthatnám ezt a képet? - nézed anyud felé aki hevesen bólogatott. Ennél már nem is lehet gázabb gondoltad. Anyud felszalad a szobádba a saját fotó gyűjteményedért. Ekkor te apudra néztél segítséget kérő tekintettel.
Hyunsik
Nem ismert fel a képet azt hitte hogy az egyik barátnőd vagy rokonod. Először nem akartad elmondani ki van a képen végül mégis csak megtudta azt igazat és teljesen elképedve cikázott a tekintete közted és a kép között.
- Jagi fel sem ismertelek. Biztos azért van mert napról napra egyre szebb vagy - nézet szemeidben egy hódító tekintettel
Peniel
Mosolyogva nézi a képet ahol kopasz voltál és megértően nézet rád a fényképpel a kezében.
- Jagi milyen jól néztél ki így is!
Ilhoon
Régóta együtt voltatok már és gondoltátok magasabb szintre emelitek a kapcsolatotokatel így jött szóba az összeköltözés. A cuccaidat pakoltátok össze amikor Ilhoon sikeresen megtalálta a fényképekkel teli dobozodat. Nézegetni kezdte a tartalmát míg te egy kis nasit csináltál. Barátod végignézte az összes képedet mire bementél már el is tette.
- Jagi! Nem is mondtad hogy milyen jól állt az afro haj - fakad ki mosolyogva mire elfehéredtél tinédzser éned emlékére. A reakciód csak egy homlokon csapás volt majd egy mosoly.
Sungjae
Felismert és mosolyogva nézte tovább a képet. Az a kép a legféltettebb dolgod mert szerinted nagyon előnytelen. A képen az emos időszakod látható. Egy kis idő elteltével észrevetted Sungjae-t amint a képedet nézte, elakartad venni tőle ám a magassága miatt nem tudtad.
- Jagi olyan gyönyörű voltál évekkel ezelőtt is - mosolyog rád ártatlanul - neked minden stílus jól áll
YOU ARE READING
Kpop Imagines [KÉRÉSEK NYITVA]
FanfictionSzokáshoz híven itt is lehet kérni. 2. #SVT 2021. 04. 28. 🎉