Amikor először lát téged gyerekekkel játszani
Kyungil
Majd elolvad. Miután haza mentetek egyből felvettet a témát hogy lehetne saját gyereketek hisz 100% hogy jó anya leszel ő meg nagyon igyekezni fog hogy jó apa legyen. Amikor teherbe estél nagyon oda figyelt rád és a tagok is mindig segítettek.
Donkyun
Ő is egy gyerek. Így amikor látott más gyerekekre vigyázni tudta, hogy felkell nőnie és apává válnia, hogy boldoggá tudjon tenni. Régóta kérlelted, hogy legyen egy babátok, de ő nem érezte még késznek magát. Ebben a pillanatban azonban megváltozott a véleménye és tudta hogy eljött az idő.
Yijeong
Ő meglepett téged egy örökbe fogadott koreai kisfiúval. Elolvadtál tőle és imádtál vele lenni, sajátodnak tartottad és kis idő után lett egy kis öccse meg egy pár iker húga. Így teljes lett a család a HISTORY nagybácsikkal az élen.
Sihyoung
Régóta könyörgött egy babáért, de mivel jóval fiatalabb voltál nála, élni szerettél volna még egy kicsit mielőtt anyává válsz. Miután vigyáztál Kyungil-ék gyerekére azonnal akartál egyet aminek barátod nagyon örült és miután sikerült még a kezedet is megkérte.
Jaeho
Mivel már várandós voltál az első babátokkal csak megerősítést kapott, hogy jól döntött. Nagyon várta, hogy azt nézhesse ahogy a saját gyereketekkel játszol.
YOU ARE READING
Kpop Imagines [KÉRÉSEK NYITVA]
FanfictionSzokáshoz híven itt is lehet kérni. 2. #SVT 2021. 04. 28. 🎉