UB - Képzeld El

515 13 4
                                    

Sétálsz az úton a sarki kisbolt felé. A boltba érve találkozol egy rejtélyes személlyel. Ez utólag kiderül hogy a kedvenc idolod. Elkezdtek barátkozni ami számodra hihetetlen és még kicsit többet is gondolsz a dologba. Ez volt egy éve. Azóta személyiségébe is beleszerettél. Ahogy elnézted magatokat úgy érezted ő az igazi és hogy ő is hasonlóan érez. elhatároztad hogy bevallod érzelmeidet és titkon remélted hogy jól fog elsülni. Eljött a nagy nap számodra. "Szerelmed" üzent neked hogy találkozni szeretne veled és hogy fontos dologról van szó. Mikor elolvastad ezt az üzenetet elsikítottad magad. Úgy érezted minden sínen van. Általában nem sminkeled magad és nem veszel fel csinosabb ruhákat. Egyáltalán nem vagy állom nő és nem is akarsz azzá válni. Bár ha nem is öltözködsz és viselkedsz úgy attól gyönyörű vagy, egy igazi természetes szépség. Ráadásul egy nagyon jó személyiséggel megáldott ember vagy. Eljött az este. Öleléssel köszöntettek egymásnak és láttad rajta hogy ideges. Amikor megkérdezted hogy szeret rávágta hogy természetesen. Majd azzal folytatta, hogy nagyon szeret és örül hogy van egy ilyen barátja akit húgának tekint. Ezek a szavak után eltört benned valami. Valami amit eddig mindig nagy becsben tartottál és mindentől óvtál. Ez a valami a reményed volt és a hozzáfűzött álmok voltak. Míg magadban indokot kerestél amiért érdemes maradni és nem haza utazni a leghamarabb ismét megszólalt. Ezúttal egy lányt mutatott be neked. Egy idolt. Pont azt a lányt a sok közül akit valamiért nem bírsz. Aki első ránézésre is ellenszenves volt. És az az önelégült ártatlan mosoly az arcán csak még jobban arra késztettet hogy elmenekülj ám nem tetted meg úgy vélted hogy amikor vége lesz elmondod hogy valószínűleg végleg haza költözöl. De ahogy elnézted őket nem igazán izgatta egyiküket sem mi van veled. Amikor vége lett a vacsorának bejelentetted híredet mire a lány mosolyogva oda lépett hozzád megölelt és annyit mondott hogy hiányozni fogsz. Itt bekellet látnod övé a végső döfés. A másik csak megrántotta a vállát és annyit mondott menj. A lányt elnézve és végig gondolva nagyon kedves volt és nagyon szimpatikus lett. Ez a lány tudta, hogy nem mehetsz el. Te bepróbálkoztál azzal az indokkal hogy nincs otthonod mert kidobtak, de ő rendíthetetlen volt és magához költöztetett. Az a lány később bemutatott az öccsének aki mára a férjed és gyermekeid édesapja. Az a lány azóta talált egy másik fiút aki nem csak hírnév, pénz vagy kinézett miatt van vele. A kedvenced miután szakított vele a lány nálad próbálkozott, de te nemes egyszerűséggel elmondtál neki mindent és hogy nem szeretnél tőle már semmilyen kapcsolatot. Ma boldogan éltek kilencen a lány házában plusz három cica meg két kutya további társaságában. Egy tökéletes életet kaptál amiért sokat szenvedtél, de nagyon is megérte. Három gyermeked van. Hármas ikrek és mindegyik egy gyönyörű kislány. Ezek a kislányok ma már 10 évesek egy-egy cicával. A lánynak Két "nagy" fia van. Az egyik 12 míg a másik 15 éves. Párod számára azonban van még egy meglepetés amit csak a lány tud meg te a pocakodban megint egy kis élet fogant meg. És ezt még elkel mondanod neki és egy nagy családi buli áll még előtettek.










Kpop Imagines [KÉRÉSEK NYITVA] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang