Amikor rá jönnek hogy Magyar vagy
Shownu
Először nem jutott szóhoz, de utána nézett minden magyar "dolognak" és minden nap meglep valamivel ami otthonodra emlékeztet.
Wonho
Teljesen bezsong amikor megtudja, hogy nem a mennyből hanem Magyarországról jöttél. Máskor is hallott már magyarul beszélni, de nem tudta milyen nyelv így nem is törődött vele. Ezek után mindig nyaggat, hogy mondj neki egy két szót anyanyelveden.
Minhyuk
Az elejétől kezdve tudta hogy magyar vagy amire büszke mondván "extrém barátnőm van" amin először te is nevettél, de később egyre idegesítőbbé vált. Nem szóltál neki mert jó volt látni hogy milyen boldog ettől. Nem tudsz róla de minden MONBEBE-nek elmondja, hogy az barátnője magyar.
Kihyun
Miután megtudta egyből elakart menni szülővárosodba és sokat kérdezgetett a kultúrádról. Mindig kéri hogy főz magyar ételt. Minden nap magyarul mondja neked hogy mennyire szeret.Hyungwon
Általában aludt mikor haza telefonáltál az idő eltolódás miatt, de amikor valamit elrontasz, magyarul káromkodsz. Miután sokszor hallott magyarul beszélni rákeresett egy-két szóra amit megjegyzett, ledöbbenve vette tudomásul származásod, de nem mondta el neked mert megakar lepni a szüleid meglátogatásával.
Jooheon
Nagyon extrémnek tart és néha próbál utánozni mikor magyarul beszélsz. Sokszor kéri hogy mesélj otthonodról és a kultúrádról, de leginkább a magyar zenészek érdeklik. Miattad elkezdett magyarul tanulni hogyha arra kerül a sor magyarul kérhesse meg a kezed.
I.M
Amikor elsőnek hallott anyanyelveden beszélni rögtön utána megkérdezte "ez milyen nyelv?" mire te büszkén mondtad el neki, hogy magyar vagy és meséltél neki származásodról. Teljesen elkapta a hév ezért titokban magyarul kezdet tanulni hogy meglephessen vele.
YOU ARE READING
Kpop Imagines [KÉRÉSEK NYITVA]
FanfictionSzokáshoz híven itt is lehet kérni. 2. #SVT 2021. 04. 28. 🎉