Jeno - Csatolt Be Magad (NCT)

395 30 7
                                    

Köszönöm a kérést:
Pici_Hirka_Om
(ezt a zenét nem ismertem, de új kedvenc lett, köszi :3)
Remélem elnyeri tetszésed
És mit szóltok hogy lesz egy új NCT ágazat, én alig várom. Ráadásul Mark újra NCT Dream tag OMG, úgy örülök.

Hamarosan itt a nyár amit mindenki alig vár, ez alól te sem vagy kivétel. Leginkább a tábor miatt várod. Legjobb barátnőddel és annak a barátjával mész.

- T/n kész vagy már? Siess! - kiabált fel szobádba barátnőd barátja aki már mindent bepakolt a kocsiba kivéve a te cuccaidat. - szerintem már Jeno bealudt a kocsiba - fűzte hozzá mondandójához mire a vér is megfagyott ereidben.

- Úristen Jeno, Jeno, nem, nem úristen, nem - mondogattad a nevét magadban és közben próbáltál vissza emlékezni mikor is említette a két jó madár hogy ő is jön, de semmi. Nem mondtak róla semmit. - Na Jaemin és B/n nem felejtettetek valamit elmondani? - trappoltál le a lépcsőn bőröndödet rángatva magad után

- Nem, valami baj van T/n? - nézet rád ártatlanul barátnőd akit most az idegességtől vízbe tudtál volna folytatni. Egy szót sem szóltak arról hogy álmaid sráca veletek jön. Egy autóban fogtok lenni egymás mellett a 12 órás úton.

- Segítek vissza emlékezni, Jeno mikor is jön velünk és hova? - néztél hisztisen barátnődre aki egy csalfa mosollyal válaszolt.

- Ohh hogy innen fúj a szél, hát ma reggel megkérdezte Nanust jöhetne e ő is és hát miért ne jöhetne. Mellesleg vele mész mert túl sok csomag van, sátor, hálózsákok meg ilyenek miatt ezért két kocsival megyünk - magyarázta el a helyzetett ami valahol tetszett valahol pedig utáltad a tényt. A gondolat, hogy kettesben lesztek egy kocsiban kb fél napig izgalommal és egyben aggódással töltött el.

- Valami baj van? - hallottad meg angyali hangját úti társadnak. Mielőtt válaszolhattál volna kivette a kezedből a bőröndöd majd biccentett, hogy kövesd. Amikor megláttad a kocsiját majd leesett az állad. Egy gyönyörű fehér Mercedes amg g63-as volt. - szállj be nyugodtan addig berakom a kocsiba a bőröndöt - ahogy beültél a járműbe kellemes vanília illat csapta meg orrod ami egy kis borzongással töltött el. Figyelmedett arra szentelted nehogy lebukj a fiú előtt aki épp most szállt be a kocsiba. - becsatoltad magad? - mosolygott rád kedvesen, de te csak magad elé meredtél. Kedvesen feléd közeledett arca éppen nem érintette tiédett. Az övért nyúlt mire feleszméltél és ijedten fordítottad felé fejed aminek következtében ajkaitok össze ért. Nagyot nyeltél. Nem tudtad mit kéne tenned annyira élvezed a közelségét, de nem tudtad ő érez e hasonlókat irányodba.

Ajkaidon érezted ajkait amik finoman mozogni kezdtek párnácskáidon. Tested libabőrös lett, minden gondolat kiszállt a fejedből, csak ő létezett. Óvatosan hajába vezetted kezeid és beletúrtál szőke tincseibe. Mielőtt eldurvult volna Nanáék hajtottak el mellettetek majd dudáltak, hogy indulnak mire ijedten váltatok el egymástól.

- Ezt még folytatjuk - mosolygott pimaszul ami annyira jól állt neki. Nem tudtad mire gondolhat. - vissza csókoltál szóval ezt igennek veszem az egymillió forintos kérdésre és csatolt be magad vagy én csatoljalak be? - kérdezte huncutsággal hangjában.

Mellesleg csak szerintem Sehun-os (EXO) ha mosolyog, főleg a szeme

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Mellesleg csak szerintem Sehun-os (EXO) ha mosolyog, főleg a szeme

Mellesleg csak szerintem Sehun-os (EXO) ha mosolyog, főleg a szeme

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Kpop Imagines [KÉRÉSEK NYITVA] Onde histórias criam vida. Descubra agora