Jisung - Egy a sok közül - (NCT)

617 21 7
                                    

Köszönöm a kérést: _igot7777_

V/N = vezeték neved
K/N = kereszt neved
T/N = te neved
We got married Műsorában

*Élőadásban*

MC: - És akkor lássuk a szerencsés NCTzen-t aki fan létére szerepelhet műsorunkban Park Jisung oldalán

*Dobpergés*

MC: - A szerencsés tehát V/N K/N! Gratuláljunk T/N!

*A TV előtt ülve nézed a műsort *

*sikít*

*meghal*

*zabál*

*síkit*

*kiakad*

Nos ezek után összepakoltál és az adott időpontban az adott helyen vártál a kocsira ami pontosan érkezett. Mikor beszálltál megdöbbenve fogadtad Jisung látványát majd félénken köszöntél.

- szia... - nem tudtad mit kéne mondanod az ub-nek. Hogyan kéne viselkedned vele. Közvetlenek, viccesnek vagy komolynak kéne lenned. 1000 meg 1000 gondolat cikázott a fejedben mikor is Jisung hangja rántott vissza a valóságba.

- Szia gondoltam én is itt leszek mikor elhoznak és arra gondoltam hogy a műsor előtt megismerhetnénk egymást picit - Mosolygott rád a srác és úgy érezted csak ti ketten vagytok semmi és senki más. Egy gyors büfében álltatok meg és zárásig ott voltatok. Azt hitted ezt csak egy állom. Te voltál a legboldogabb. Végül becuccoltatok a lakásba majd vacsit csináltatok és aludni mentetek vagyis több órás beszélgetés után.



Reggel arra keltél hogy az arcodat simogatják. Mikor kinyitottad a szemed Jisung mosolygó arca és reggeli fogadott. Komás és döbbent fejel néztél rá majd az órára és akkor láttad hogy nyolc óra van. Gyorsan kipattantál az ágyból kikaptad a bőröndtől az egyik kedvenc összeállításod.

 Gyorsan kipattantál az ágyból kikaptad a bőröndtől az egyik kedvenc összeállításod

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

majd a fürdőbe rohantál hogy rendbe szed magad. Nem is törődtél Jisunggal.  Amikor kiértél a konyhába valami ehető után keresgéltél mikor lakótársad lecsapta a tálcát kicsit erősebben hogy észrevett majd mosolyogva a tálcára mutatott hogy egyél. A szemed hirtelen akkora lett azt mondanánk az emberek hogy egy anime karakter vagy. Amikor enni kezdtél a srác csak mosolyogva vizslatott. A napot a kertel töltöttétek. Te virágokat ültettél locsoltál meg gyomláltál míg ő fűvet, sövényt vágott. Mikor végeztél elmentél tusolni majd boltba indultál mikor Jisung mondta hogy várd meg. Mikor kijött egy pólót adott hogy vedd fel.

Mikor felvetted mosolyogva fogta meg a kezed és egy gyűrűt húzott fel az ujjadra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor felvetted mosolyogva fogta meg a kezed és egy gyűrűt húzott fel az ujjadra. Belepirultál a cselekedetébe amit észre vett és amikor elakartad venni a kezed megszorította. A kisboltban bevásároltatok a vacsihoz és a reggelihez. Így teltek a napok egyre jobban megismertétek egymást. Egyre jobban megszerettétek egymást. Mikor elérkeztetek az útólsó részhez a végén egy interjú következet. Egymás mellett ültetek mikor Jisung beszélt.

- Igazából - vakarta meg tarkóját - ez a nyeremény játék hamis volt. Hyungjaim hozták össze a menedzserrel. T/N a kiszemeltem volt a suliból de nem tudtam hogy mondjam el neki mire a srácok kitalálták ezt a dolgot a műsorvezető pedig nagyon kedves volt innen is még egyszer megszeretném köszönni. És nagy bejelenteni valónk van. T/N a menyasszonyom és babát vár. - mesélte nagy boldogsággal kis vőlegényed.

3 év telt el. Kisfiatok született és most is várandós vagy ám még nem tudni a nemét. nagyon boldogok vagytok és épp költözésen vagytok túl.

Kpop Imagines [KÉRÉSEK NYITVA] Where stories live. Discover now