Mnogo godina kasnije
-Melena nedostaješ, za sve ove godine nedostaješ. Prošlo ih je mnogo, i proćiće ih još toliko, a ti ćeš i dalje biti prva i najveća ljubav u mom srcu. Moja prva bol. Volim te kao i prvg dana kad sam te ugledao. Iako je rana zalečena boliš isto kao onog dana kad si me napustila. Ne prođe dan a da te se ne setim. Ne prođe ni jedno veče a da se ne zapitam kakva bi osoba bila. A opet, sa druge strane tešim se mišlju da je Bog mora sebi da uzme najlepšeg anđela i dodelio mu zadatak da pazi na mene. A pazila si sigurno. Naučila si me šta je ljubav, šta je sreća, isto kao i šta je bol.
Hvala što si budno čuvala svaki moj tren u ovom životu posle tebe. Hvala što si na moj put ponovo dovela Ivanu. Sa njom darivala si mi ljubav. Prošle su tolike godine koliko smo zajednk a nas dvoje nikad nismo legli u postelju da smo bili ljuti jedno na drugo ili me daj Bože da ne razgovaramo jedno sa drugim. I mislim da je to tajna uspešnog braka i trajanja. Razgovor. Ivana i ja i dan danas mnogo pričamo. Prva jutarnja kafa je nešto što je već 24 godine naša tradicija. To je naše vreme. Koliko god dani bili teški taj deo dana je samo naš, naših pet minuta. A kada dan počne uz Ivanin poljubac ne moze biti loš.
Juče je Stefan komšiji Draganu napunio dvorište žabama. I to samo zato što je ovaj prokomentarisao da je probisvet i vetropir. Kunem ti se da ne znam gde je uspeo da nađe tridesetak žaba. Ceo komšiluk je celog dana slušao kreketanje žaba. Taj klinac će mi glave doći. Taj ne zna šta će sa sobom. Malo je reći da je hiperaktivan. Volela bi ga znam, i kao starija sestra verujem da bi ga stalno izvlačila iz gluposti.
Nedostaješ malena. Žao mi je što mi Bog nije uslišio želju da dobijem jednu malenu devojčicu koju bi razmazio umesto tebe. Kojoj bih pružio sve ono što tebi nisam stigao. To mi je jedina neostvarena želja.
Ali, malena moja, Bog je veliki. Juče je tvoj brat Bojan postao oficir vojske Srbije. A noćas je postao tata. Rodila se malena curica kojoj je tata dao ime Mia. Lepotice moja, ima tvoje oči. Video sam je pre dva sata, držao je u naručju i kada sam je pogledao u te malene okice, znao sam da ti paziš na nas. Zato sam morao da dođem i da ti kažem hvala. Hvala anđele što si bila anđeo čuvar, i to ne samo meni već i svoj braći. Volim te. Kažu da u životu nešto izgubiš pa dobiješ. Izgubio sam te prerano, al nikad te nisam zaboravio. Dobio sam mnogo. Dobio sam divnu ženu i još divnije sinove. I na kraju život je to. Nekad boli, nekad prija al mora da se živi.....
*I kao i u životu i u priči nešto izgubiš nešto dobiješ😘 Mare je izgubio pa dobio. Hvala što ste se uz njega smejale i plakale. Hvala sto ste dugo čekale i niste ga zaboravile.
Epilog je kratak i sladak za kraj.
Volim vas sve, uživajte. Uskoro se družimo sa Dejanom i Senadom, da se smejemo njihovom ludilu.
Ljubim vas😘😘😘 Vaša SanyBrezz
JE LEEST
Borim se, ne odustajem-završena☑️
RomantiekHoće li jedna povučena, stidljiva, sasvim obična devojka imati snage za borbu sa bolom čoveka koji ne želi pomoć?