სახლში მიდიან თუ არა პარკებს ძირს აწყობენ და ოთახებში ნაწილდებიან სიჰიონი ყველას თავის ოთახს უჩვენებს და სთავაზობთ სადილამდე შეისვენონ მერე კი საქმე განაგრძონ.ყველა ოთახებში იფანტებიან.ჯიმინი თავის ოთახს ათვალიერებს და ფოტოს რომელზეც ზღვის ნაპირია გამოსახული თვალ დაუხამხამებლად უყურებს.სინამდვილეში ფიქრობს როგორ მივიდეს ევასთან როცა სიჰიონი ასე ახლოსაა და კიდევ იცით რაზე ფიქრობს? ჯონქუქზე.ის მასთან არასდროს მივა რადგან არ არის სწორი საქციელი ბიჭთან ასე სიახლოვე როცა იცი რომ ის გეია.
კარზე აკაკუნებენ ჯიმინის ნებართვის მერე კარში ჯონქუქი შემოდის,ჯიმინი კარადას აღებს ვითომ ბარგს ალაგებს
- გამარჯობა_ ჯონქუქი ოდნავ იღიმის და ჯიმინთან მიდის
- დღეს ისედაც მნახე_ გაბრაზებული ეუბნევა ჯიმინი
- ხო მართალი ხარ რას საქმიანობ?
- თვალები გაქვს მგონი_ შარვალს კარადაში დებს.ჯონქუქი უკვე ბრაზდება ჯიმინის ამ საქციელზე
- რამე დავაშავე?!
- არა რამე უნდა დაგეშავებინა?
- არ ვიცი იქნებ შენ მითხრა_ ჯონქუქი ისევ არ ნებდება ჯიმინი მხრებს იჩეჩავს და ზურგით ტრიალდება.
- შემომხედე_ ჯონქუქი ხელს კიდებს და თავისკენ ატრიალებს ჯიმინი ამ შეხებაზე ცბება და ხელს უხეშად ართმევს_ მისმინე ასე იმიტომ იქცევი რომ გეი ვარ?ეს რამე პრობლემას გიქმნის? მე არ ვიცოდი ასე თუ გაგიკვირდებოდა და შეიძლება ჩემიც გეშინია
- არა შეწყვიტე არაფრის არ მეშინია უბრალოდ თავიდან ისე კარგად დავიწყეთ და მერე.... რა ვიცი რომ არ მოგწონვარ და სხვანაირად არ მიყურებ ამის გარანტია მაქვს?
- არა ამას ვერ შეგპირდები
- ო ღმერთო_ ჯიმინი კანკალებს ესეიგი მოსწონს?
- დაწყნარდი თუ ასე გაშინებ გავალ_ ხელებს მაღლა სწევს და გაბრაზებული გარეთ გადის.ჯიმინი ისევ შოკშია ეს ,,ამას ვერ შეგპირდები" მეორდება თავში.ჯონქუქი ასე არ იტყოდა რომ არ მოსწონდეს.და ჯიმინს მოსწონს? ,,მე მომწონს?" იმეორებს თავში მაგრამ შემდეგ ამბობს,,მე ხომ ევა მიყვარს რა სუსულელეა" თავს აქნევს და ტანსაცმელს კეცავს.
YOU ARE READING
აკრძალული ხილი🍎
Fanfiction- რა მოხდება თუ ახლა ავდგები და ტუჩის კუთხეში გაკოცებთ? - არაფერი - მაშინ რა მიშლის ხელს? - ის ფაქტი რომ შესაძლებელია მეც გიპასუხო კოცნაზე - მოხარული ვიქნები - მაგრამ ჩემი ქმარი არა * * * - ახლა ავდგები და გაკოცებ - არა არ მაკოცებ - რატომაც არა? ...