თვალები ძალაუნებურად მეხილება როცა მზის სხივები სახეზე დამცქერიან.თავი საშინლად მტკივა.მეორე მხარეს ვტრიალდები და ჯონქუქის სახეს ვაწყდები.გუშინდელი მახსენდება და მეღიმება ეს ისეთი კარგი იყო.თავი უბედნიერესად ვიგრძენი და ახლაც ასეა როცა მასთან ვარ.თმები გვერდზე გადავუწიე.ტუჩები დაბუშტული აქვს და როგორც ყოველთვის ოდნავ სველი.წინ წავიწიე და მოწყვეტით ვაკოცე.მაშინვე თვალები გაახილა და ღიმილით შემომხედა.
- ასე რატომ მიყურებ?_ ტანში გამცრა მისი ბოხი ხმის გაგონებაზე.
- ისე უბრალოდ_ ოდნავ გავუღიმე და ზედ მივეკარი.
- ნეტავ გუშინ რა მოხდა ქორწილმა როგორ ჩაიარა
- ვის ადარდებს ეს ქორწილი წუხელ მშვენივრად გავერთეთ_ სიცილით ვეუბნევი.მერე ორივე ვიცინით.
- ჯიმინ
- ჰმმ
- გუშინ რაც გითხარი გაიგე?
- არა_ თუმცა გავიგე როგორ მითხრა ,,ჯიმინ მგონი შემიყვარდი" მეც რომ იგივეს ვერ ვგრძნობ ჯერ? რა უნდა ვუთხრა? მე ხომ ევა მიყვარს მაგრამ წუხელ,ღმერთო სულ ავირიე რა ჯანდაბაა! ჯონქუქთან ვიწექი და ევა არც კი გამხსენებია.ვინ იცის რამდენი მეძება,ვინ იცის ჩემს გარეშე როგორ იყო,მარტო სტუმრებთან და მე მეძებდა.ახლავე უნდა ვნახო.
- ჯონქუქ მე უნდა ავდგე
- ევა უნდა ნახო მივხვდი კარგი არაუშავს წადი_ დანანებით თქვა და მაკოცა.ღმერთო ევას როცა ვკოცნი ასე არ ხდება,ასე არ მემართება ალბად იმიტომ რომ ევა ქალია ის კი ჩემივე სქესის.ტუჩებს ვაშორებთ და ჩაცმას ვიწყებ.ევას კარზე ვაკაკუნებ თუმცა არ მიღებს.წასვლას ვაპირებ რომ ევა გამოდის.
- რა იყო ჯიმინ
- ვიფიქრე მოგენატრე
- აჰამ გუშინ არ გეყო ჯონქუქთან და ახლა მეც მოგენატრე? საინტერესოა რა ძლიერი ხარ ჯერ მას რომ გაუძლე და ახლა კიდევ ჩემთანაც გინდა შემოდი სიჰიონი წასულია_ სიცილით მეუბნევა და შიგნით შევდივართ.მაშინვე იხდის და ზედ მეკრობა.
- შენ საიდან გაიგე
- ღამით ჯონქუქთან მოვედი რომ გამეგო სად იყო და ორივე ერთმანეთში ახლართულები იწექით_ უცბად წავწითლდი და ვერც მივხვდი რატომ.აღარ ვალაპარაკე და კოცნა დავუწყე...
(ამათი სექსი რო დავწერო მართლა გული ამერევა სოუუ)
YOU ARE READING
აკრძალული ხილი🍎
Fanfiction- რა მოხდება თუ ახლა ავდგები და ტუჩის კუთხეში გაკოცებთ? - არაფერი - მაშინ რა მიშლის ხელს? - ის ფაქტი რომ შესაძლებელია მეც გიპასუხო კოცნაზე - მოხარული ვიქნები - მაგრამ ჩემი ქმარი არა * * * - ახლა ავდგები და გაკოცებ - არა არ მაკოცებ - რატომაც არა? ...