პირველად 🔞🔞🔞 (🍎)

520 48 11
                                    

  ორივე ოთახში შედიან უფრო სწორად შერბიან და კარს კეტავენ.ჯონქუქი ჯიმინს საწოლზე აგდებს და ზოდან ექცევა.ხარბად კოცნის და პიჯაკს ხდის სადღაც ჯანდაბაში აგდებს და თვითონაც იხდის.პერანგის ღილებს ერთი ხელის მოსმით აწყვიტავს ჯიმინს და მკერდს უშიშვლებს.ორივე ღრმად სუნთქავენ თითქოს ჰაერი არსად აღარ არის.ჯიმინიც ვერ ითმენს და ღილებს ნელა უხსნის. ,,ჯანდაბა არ იხსნება" ფიქრობს ჯიმინი და მთელს სიგრძეზე ახევს ღილებს.როგორც იქნა ხდის და გვერდით აგდებს.ქამარს უხსნის და ანიშნებს შარვალი გაიხადოს.ჯონქუქიც იხდის და ახლა ჯიმინს ხდის. მხოლოდ საცვლები აცვიათ თუმცა ჯონქუქი მალევე იშორებს ორივეს სხეულზე ამ მატერიას და ახლა ორივე შიშვლები არიან ერთმანეთის წინაშე.ჯიმინი მაღლა იწევა და ისევ კოცნის.
- ჯონქუქ მე ეს არ...არასდროს...მე არ..._ სიტყვებს ძლივს აბავს ერთმანეთს ჯონქუქიც ხვდება და ტუჩებზე თითებს ადებს
- ვიცი მაგრამ არ გატკენ გპირდები
- კარგი_ თავს უქნევს.გუკი კოცნებით მიუყვება ჯიმინის ყელს და ნაზად კბენს რომ ხვალ არ დაეტყოს.ენით ასველებს მის კანს და ჯიმინიც ვეღარ ჩერდება ისე კვნესის.მისი კვნესა კი ჯონქუქს უფრო აღაგზნებს.კოცნებით დაბლა ჩადის ბარძაყზე ოდნავ კბენს.თითებს თავისივე ნერწყვით ასველებს და ჯიმინში ერთი თითით შედის
- მტკივა_ კვნესის ჯიმინი
- ცოტაც_ მეორე თითს ამატებს და შიგნით ამოძრავებს.ჯიმინი მთელს ხმაზე კვნესის და თან ყვირის რომ სტკივა.ჯონქუქი მესამე თითსაც ყოფს მასში და შემდეგ თითებს პენისით ანაცვლებს.ჯიმინი კივის და ხმა რომ დაახშოს გუკი კოცნით აჩუმებს.ჯიმინს ცრემლები მოსდის ასეთი ტკივილისგან მაგრამ მალევე ტკივილი სიამოვნებაში გადადის. თეძოებს ამოძრავებს რომ მასში მოძრაობა დაიწყონ.ჯონქუქიც აღარ აყოვნებს და პირველ ბიძგს აკეთებს(ღმერთო😐).ჯიმინის კვნესა მთელს ოთახში ისმის.ჯონქუქი მისი პენისის მასაჟირებას იწყებს რათა უფრო ასიამოვნოს.ჯიმინი უკვე გიჟდება ისე მოსწონს მასთან სექსი. ,,აქამდე სად იყავი ჯიმინ" ფიქრობს და ზემოთ იწევა რომ ჯონქუქს აკოცოს.ამჯერად კოცნა ოდნავ უხეშია.ორივე ერთმანეთის ტუჩებში კვნესის და ოხრავს.ჯონქუქი პიკს აღწევს და ჯიმინში ათავებს.ხელს ჯიმინის პენისს მაგრად უჭერს და ჯიმინიც ათავებს.ჯონქუქი ძალაგამოცლილი წვება საწოლზე როცა ჯიმინიდან გამოდის.ჯიმინი არ ნებდება ჯერ ადრეა.დომინანტობას თავის თავზე იღებს და ჯონქუქის მკერდს ენით მიუყვება და ლოკავს.ძუძუს თავებს კბილებით უჭერს და ნერწყვით ასველებს.მის ბარძაყებზე თავსდება მაღლა იწევა და პენისზე ჯდება.
- ჯანდაბა...აჰ..ჯიიმინ_ სიტყვებს წელავს ჯონქუქი. ჯიმინი იცინის ხვდება  პარტნიორზე ისე მოქმედებს რომ თავს აკარგვინებს.ჯონქუქი ბარძაყებს ამოძრავებს და ჯიმინში ბიძგები ხელახლა იწყება.ჯიმინი თითქოს ცხენს მიაჭენებს ისე დახტის ქუქის პენისზე და თან ხმამაღლა კვნესის.
- მგონი..აჰ..ბევრჯერ...მინდა ამის...გაკეთება_ კვნესის ჯიმინი და ჯონქუქის ტუჩებს არ ეშვება ისე კოცნის
- მიხარია...პირველი.. რომ.. ვარ...
- მიდი...ცოტა კიდევ_ ყვირის თვალებს ხუჭავს და ათავებს.ჯონქუქი კიდევ რამდენიმე ბიძგით შედის და მალე ისიც ათავებს.შუბლით შუბლზე ეყრდნობა ტუჩებში მოწყვეტით კოცნის.ჯიმინი დგება და გვერდით უწვება.მოზღვავებული ორგაზმისგან კანკალებს და ჯონქუქს ეხუტება.თავს ყელში უდებს და კოცნის.
- ეს პირველად მოხდა
- ვიცი
- მაგრამ არა უკანასკნელად
- იმედია მხოლოდ ჩემთან
- ვიფიქრე რომ ეს ისედაც ცხადი იყო თუმცა ხო მხოლოდ შენთან,რადგან შენს გარდა სიამოვნებას ვერავინ მომანიჭებს ისე როგორც წეღან ქენი_ რამდენიმე წუთიანი სიჩუმე
- იცი ჯიმინ მგონი შემიყვარდი_ სიჩუმეში მისი სიტყვები თუმცა ჯიმინს უკვე სძინავს და ვერ გაიგო_ ძილინებისა ჯიმინ...

------------------------------------------------------

ეს თავი იცით როგორ დავწერე? ყოველ სიტყვაზე თავში ხელს ვირტყავდი ღმერთო რა სირცხვილია😐ეხლა გეგონებათ ჩვენი სცხვენიაო არა მე საკუთარი თავის შემრცხვა და აღარასდროს დამაძალოთ ამ საზიზღრობის დაწერა კითხვით ვკითხულობ მარა მე ვერ ვწერ და მიხვდებით რადგან ნაგავია

აი ძაან სირობა თავი გამოვიდა ძაან

პ.ს არ გადამიკითხავს უარესი რო არ მომსვლოდა და შეცდომებისთვის ბოდიშით🙏

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

  მგონი ამ ფიკების გამო დეპრესია დამეწყო😯😐დამშვიდდი ვერიკო შენ არ ხარ გიჟი💆💆💆💆💆💆💆

აკრძალული ხილი🍎Where stories live. Discover now