2

2.8K 233 1K
                                    

Louis ve Harry yemek masasında oyuncaklarla oynarken Jay ise Harry'e yatağını hazırlıyordu.

"Keşke zahmet etmeseydin." dedi Anne.

"Eğer bu gece kalmasaydı sana zorluk çıkarırdı." dedi Jay. Harry ile Louis tüm gün beraber oyun oynamışlar sonrasında da Harry, Louis'in yanından gitmemek için kıyameti koparmasıyla Anne Harry'nin Louis'de kalmasına müsade etmişti. "Çocuklar hadi uyku vakti."

"Harry ben gidiyorum." dedi Anne ve oğlunun yanağından uzun uzun öptü. "Sütünü iç mutlaka tamam mı?"

"Anne muzlu süt içebilir miyim?" dedi Harry.

"Banane eğer Harry muzlu süt içecekse ben de çikolatalı içeceğim." dedi Louis.

"Sadece bu gecelik." dedi Anne ve oğlunun yanağından bir kere daha öptükten sonra evden gitti.

Jay çocuklara sütlerini içirdikten sonra onları yatakta yanyana yatırıp uyumaya gitti.

"Sakın horlama." dedi Louis huysuz bir şekilde. "Ve çişini yapma."

"Ben çişimi yapmam." dedi Harry utangaç bir şekilde.

"İyi. Ben yerde yatacağım." dedi Louis ve yerde yattığında Harry tek başına huzursuz olmuştu. İlk defa annesinden uzakta bir evde kalıyordu ve bu onu ürkütmüştü. Birdenbire ağlamaya başladığında Louis ona baktı. "Ne oldu?"

"Hiç, annemi özledim." dedi Harry ve Louis gözlerini devirip ona baktı. Yerden kalkıp onun yanına yattı.

"Ben yanındayım, hadi uyu."

"Teşekkür ederim, sen benim en kıyak arkadaşımsın." dedi Harry ve ikisi de uykuya daldı.

#

Ve bundan tam on yıl sonra Harry ile Louis aynı yatakta çıplak bir şekilde uyuyakalmıştı. Louis gözlerini açtığında başına bir ton beton düşmüş gibiydi. Etrafına göz gezdirdiğinde Harry'nin çıplak bedeniyle karşılaştı ve geçen gece olanları hatırladı.

Sevişmişlerdi.

Çocukluğundan beri kardeşi gibi olan adamı dün gece farklı bir şekilde arzulamıştı.

Louis yataktan kalkıp, üstünü aceleyle giydi ve evden çıktı. En yakın arkadaşının dün gece olanları hatırlayıp, ondan utanmasını istemediği için bu yaşananları yaşamamış gibi davranacaktı. Ayrıca Harry'nin yüzüne bakamıyordu bile.

Okula geldiğinde çocuklar yuvarlak masanın etrafında oturup kahve içiyorlardı.

"Günaydın." dedi Louis. Akşamdan kalma olduğunu şuan fark etmişti.

"Birileri dün gece uyumamış, gecen şanslı geçti sanırım." dedi Liam gülerek.

"Ben de Louis yine çıktı eve gitti sandım." dedi Niall. "Meğersem seks yapmış."

"Kapatın çenenizi, utandırmayın çocuğu!" dedi Zayn.

"Teşekkür ederim Zaynie!" dedi Louis.

"Harry geliyor! Hem de Stacey ile." dedi Niall ve Louis ona baktığında gayet normal gözüküyordu, ayrıca Stacey'nin elini tutuyordu.

"Selam gençlik, nasılsınız?" dedi Stacey gülerek.

"Barışmışsınız." dedi Liam şaşkınca. Geçen yıl o kadar gürültülü ayrılmışlardı ki.

"Evet kapı önünde konuştuk ve Harry benim onun sonu olmamı istedi." dedi Stacey mutlulukla.

"Sizin adınıza sevindim." dedi Louis. Sevinmişti, gerçekten öyleydi. Stacey iyi bir kızdı ve çok güzeldi, en yakın arkadaşının öyle bir kızla sevgili olması onu mutlu ediyordu. Ayrıca dün gece birşey hatırlamadığı malumdu ve bu da iyi birşeydi.

RUIN THE FRIENDSHIP.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin