9

2.4K 190 244
                                    

Louis ve Harry dışarıda basketbol oynadıklarında Harry yere düşüp ağladı.

"Of yine mi ağlıyorsun!" dedi Louis.

"Ama canım acıdı."

"İşte bu yüzden Stan ile oyun oynuyorum." dedi Louis ve Stan ve Oli'nin yanına gittiğinde Harry daha çok ağlayıp annesinin yanına gitti.

"Anne, Louis beni sevmiyor!"

"Saçmalama Harry." dedi Anne ve Harry ona Louis'in, Oli ile Stan'in oyun oynadığı yeri gösterdi. "Harry, Louis'in başkalarıyla arkadaş olması seni sevmediğini göstermez."

"Ama ben sadece beni sevmesini istiyorum." dedi Harry.

"Sen daha çok küçüksün, bu dediğimi büyüyünce daha iyi anlayacaksın ama hayatınızda her zaman ikinci yada üçüncü kişiler olacak. Ama bu sizin birbirinizden ayrılmanız anlamına gelmeyecek." dedi Anne ve oğluna baktı. "Hadi git şimdi onlarla oyna."

"Ama ya benimle şişko olduğum için dalga geçerlerse." dedi Harry.

"Louis varken sana kimse bir şey söyleyemez." dedi Anne ve Harry annesini dinleyip arkadaşının yanına gitti.

"Ben de futbol oynayacağım." dedi Harry.

"Ama sen futbol bilmiyorsun ki." dedi Stan.

"O zaman benim takımımda kaleci olur." dedi Louis ve Harry kaleye geçtiğinde Louis ona baktı. "Sen sadece kalede dur, zaten ben onların bu tarafa geçmesine izin vermem."

"Tamam. Barıştık mı?" dedi Harry.

"Ben seninle küs olmam ki." dedi Louis ve maç başladığında Harry gülmesini durduramadı.

#

Harry ile Louis, Louis'in yatağında saatlerce öpüşüyorlardı. Louis ona baktığında sonunda yanlış bir şey yaptığını hissetmemişti.

"Şuan bu çok doğru geliyor." dedi Louis.

" Öyle mi?"

"Çok güzelsin." dedi Louis.

"Seni seviyorum." dedi Harry. "Çocukken sana çok vurgundum."

"Biliyorum." dedi Louis ve onun üstünden kalkıp yanına yattı.

"Demek biliyordun ve buna bir şey demedin." dedi Harry ona daha fazla sokulup. "Saçlarımla oynasana."

Louis onun saçlarıyla oynamaya başladığında Harry kafasını onun göğsüne gömdü. Kesinlikle son aşkı onun olmasını istiyordu.

"Ne garip değil mi? Sana birkaç ay önce bundan sonraki sevgilimin sonuncusu olmasını istediğimi söylemiştim. Sonra sen çıktın." dedi Harry.

"Birbirimizin sonuncusu mu olalım?"

"Olmayalım mı?"

"Sonsuza dek, senin gibi bir huysuzla." dedi Louis ve düşünüyor gibi yaparken Harry güldü.

"Ne var? Sence değmez miyim?"

"Çok fazla değersin." dedi Louis ve saçlarından öptüğünde Harry huzurla nefes alıp onun koynuna daha çok girdi.

"Sonsuza dek burada kalalım mı?"

"Sevgilim, sonsuza dek geçireceğimiz çok zamanımız var. Seninle sonsuzluğu burada geçirmek istemem." dedi Louis. "Seninle yaşlanmak değil yaşamak istiyorum."

"Seni seviyorum." dedi Harry ve Louis onu öpmeye devam ettiğinde Harry onu altına aldı.

#

Louis, sevgilisi ona yemek yaparken uzaktan onu izliyordu. Daha sevişmemişlerdi çünkü ilk sevişmeleri onlar sarhoşken olmuştu ve Harry ikincisini daha özel, daha romantik olmasını istiyorlardı. Onların dışında Louis, Harry'nin korktuğunu biliyordu.

RUIN THE FRIENDSHIP.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin