Louis, sabah uyandığında kollarını Harry'e dolanmış şekilde gördüğünde gülümsedi. Dün gece hayatındaki en güzel geceydi ve bunun hiçbir şeyin değiştireceğini düşünmüyordu. Louis sevgilisinin boynuna küçük öpücükler kondurarak uyandırdığında Harry kıkırdadı.
"Günaydın gün ışığım." dedi Louis ve Harry ona bakıp gülümsedi.
"Günaydın meleğim." dedi Harry ve Louis onun dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. "Daha dişlerimi bile fırçalamadım."
"Ama yine de bu seni öpmeme engel değil." dedi Louis ve Harry ona dönüp kollarını onun boynuna doladı. Louis onu kendine çektiğinde Harry dudaklarını dudaklarına değdirdi. "Seni seviyorum."
"Seni seviyorum." dedi Harry ve ona daha tutkulu bir şekilde cevap verecekken kapı çalınmasıyla durdular. "Sence kim?"
"Çocuklar?" dedi Louis ve Harry aceleyle onun yatağından çıkıp üstünü giyinip kapıyı açmaya gittiğinde Louis de odasındaki Harry delillerini ortadan kaldırdı.
"Siz neredesiniz iki gündür?" dedi Niall ve Louis onun sesini yan odadan duyuyordu.
"Evde." dedi Harry ve Louis içeri girdiğinde üstündeki dün akşam seks yaptım yorgunluğunu üstünden attı.
"Hazırlanın kampa gidiyoruz." dedi Liam ve Louis Harry ile eve kapanıp onunla sevişmeyi istese de bunu yapamazdı çünkü çocuklara daha aralarındaki ilişkiyi söylememişlerdi ve bu tam şuanda olacak bir şey değildi.
"Ne bu ani karar?" dedi Harry.
"Eğer dün Whatsapp'a girseydiniz ani olmadığını bilirdiniz." dedi Liam.
"Harry boynun neden mor?" dedi Niall imalı bir şekilde.
"Bir yere çarptım sanırım." dedi Harry ve Louis suçlulukla boynunu eğdi.
"Hadi hazırlanın." dedi Zayn. Bu konuşmadan sıkılmıştı ve Liam ile Niall'ın her konuşmasında ikisinin arasında bir ilişki varmış gibi konuşması onu sıkmıştı. Bu kampı bile bu yüzden yapıyorlardı.
#
Herkes Liam'ın arabasına bindiğinde Liam arabayı sürüyor, Zayn ise onun yan koltuğundaydı. Niall ise Louis ve Harry ile arka koltuktaydı ve bile bile ikisini sıkıştırmıştı. Harry ve Louis de her ne kadar dışarıya belli etmese de bu durumdan memnundu. Louis kampa bile bile çadır getirmemişti ve bu sayede bir bahaneyle sevgilisiyle aynı çadırda kalabilirdi.
Kamp alanına geldikten sonra Louis arabadan çadırını arıyor ve çocuklarda onu bekliyordu.
"Sanırım çadırımı unuttum." dedi Louis ve sırıttı.
"Sorun yok. Ben de yedek çadır vardı." dedi Liam ve Louis'in morali bozulmuştu. Ne?
"Ne güzel." dedi Louis.
"Moralin mi bozuldu?" dedi Liam.
"Yok, hiç de değil." dedi Louis ve Niall Harry'e baktığında onun da morali bozulmuştu. Ama bu onlar için de sorun değildi. Çadırları yanyana kuracaklardı ve bu sayede gece herkes yattığında yanyana yatabileceklerdi.
Çadırları kuracakları yere geldiklerinde Harry ile Louis bile bile çadırları yanyana kurarken Niall ise aralarına geçti.
"Ben buraya kuracağım." dedi Niall. Pis İrlandalı!
"Ne güzel." dedi Harry ve yüzü düştü. Ne yani sevgilisiyle beraber olamayacak mıydı?
Çadırları kurduktan sonra hep beraber yemek yediler ve Niall gitarını çıkardığında beraber şarkı söylediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUIN THE FRIENDSHIP.
FanfictionLouis ve Harry çocukluklarından beri birbirinin en yakın arkadaşı. Ta ki bir gece ikisi de deli gibi sarhoş olup beraber olduktan sonra. NOT: Hayatının aşkı burnunun ucunda olabilir.