Harry, dışarıya çıktığında Louis'i aşağı sokaktaki Stan ile futbol oynadığını gördü. Kalbi kırılmıştı. En yakın arkadaşının ondan başka arkadaşları olması onu üzüyordu.
"Aaa Harry geldi!" dedi Louis ve onun yanına koştuğunda Stan de yanlarına geldi.
"Futbol oynamak ister misin?" diye sordu Stan.
"Hayır, seninle futbol oynamak istemiyorum!" dedi Harry bağırarak ve yanlarından ayrıldığında Louis'e de bağırdı. "Seni Stan'den daha fazla sevebilirim."
#
Aiden ile Louis, Louis'in yatak odasında öpüşmeye başladıklarında Louis işlerin daha fazla hararetlenmesini istiyordu. Aiden'ı bacaklarının arasına alırken Aiden onun gözlerinin içine baktı.
"Seni istiyorum." dedi Louis.
"Ciddi misin?"
"Evet." dedi Louis ve Aiden onun üstündekileri yavaştan çıkarırken bir yandan da boynuna öpücükler kondurmaya başladı. Louis onun bedenini kendine bastırırken, bir yandan da inlemeye başladı. Kapının aniden açılmasıyla ikisi de durdu ve gelene baktı.
"Ah, çok özür dilerim." dedi Harry ve odadan çıktığında ikisi de toplanmıştı.
"Sonra?" diye sordu Louis. Harry'nin gelmesi onu utandırmıştı.
"Sen nasıl istersen." dedi Aiden. "Film?"
"Olur." dedi Louis ve Aiden Netflix'den film açarken Louis de ona sarıldı.
#
Ve Harry o kapıyı tabiki de yanlışlıkla açmamıştı. İçeride ne yapacaklarını az çok tahmin ettiği için ve onu durdurmak için yapmıştı.
Aiden, onun masum Louis'ini, aşkını, en yakın arkadaşını kirletecekti.
Harry buna izin veremezdi.
İçeride Louis ile Aiden'ın kahkaha seslerini duyunca daha çok sinirlendi. Louis ondan çok hoşlanıyordu bu ortadaydı ve Louis ile iki hafta öncesine kadar ilişki yaşayabilecek kıvamdayken onları kendi eliyle itmişti. Bunu da kabul ediyordu. Ama yine de Louis'in onu hemen atlaması kalbini kırmıştı.
Louis odadan çıktığında Harry derin bir nefes aldı.
"Mısır patlatacağım, ister misin?" diye sordu Louis.
"Yok sağol." dedi Harry ve Louis mutfağa gitti.
Harry onu uzaktan sevmekten nefret ettiğini bir kere daha fark etti. Louis, Aiden ile çıkmaya başladığından beri hayatı Aiden olmuştu. Hep Aiden ile buluşuyor, eve geldiğinde ondan bahsediyor, onunla mesajlaşıyordu. Son zamanlarda birlikte film bile izlememişlerdi. Louis ona iki hafta önce aşık olduğunu söylemesine rağmen, Aiden'a nasıl bu kadar çok bağlandığını anlamamıştı Harry.
İçeride gülüşme ve öpücük sesleri duyduğunda Harry'nin morali bozuldu ve ağlama kıvamına geldi. Louis ne olursa olsun onun en yakın arkadaşıydı ve Aiden'dan hoşlandığı belli. Eğer Aiden ile ayırırsa çok üzüleceğini düşünüyordu. Ama ayrılmazlarsa, sinir krizi geçirmekten daha çok korkuyordu.
Belki de Louis'e hislerini söylemeliydi.
#
"X=2 dediğimde x in 2 ye eşit olduğunu değil x e 2 değerini atadığımızı ifade eder." dedi Aiden ve Louis anlamayarak ona baktı.
"Bu dersten nefret ediyorum ve kesinlikle kalacağım." dedi Louis ve Harry yanlarına geldiğinde ona baktı. "Harold, programlama dersinden kalacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUIN THE FRIENDSHIP.
FanfictionLouis ve Harry çocukluklarından beri birbirinin en yakın arkadaşı. Ta ki bir gece ikisi de deli gibi sarhoş olup beraber olduktan sonra. NOT: Hayatının aşkı burnunun ucunda olabilir.