Harry ile Louis ayrı ayrı battaniyelere sarılı bir şekilde koltukta yanyana otururken Jay ile Anne de onlara papatya çayı hazırlamış ve sonrasında karşılarına geçmişlerdi.
"Bu ilişki ne zamandır var?" dedi Jay.
"Üç dört ay." dedi Louis ve sevdiği adama baktı.
"Bizim niye haberimiz yoktu?" dedi Anne.
"Louis'in kafası Zayn yüzünden karıştığı için." dedi Harry.
"Bebeğim, bunun için çok üzgün olduğumu sana söyledim."
"Ama yine de bu benimleyken Zayn'i istediğin gerçeğini değiştirmez." dedi Harry kırgın bir şekilde.
"Harold, gerçekten çok üzgünüm. Ben seni seviyorum, yaptığım şey aptallıktı."
"Bana Harold diyerek sakinleşeceğimi düşünme!" dedi Harry ve kaşlarını çattı.
"Siz çocukları biz başbaşa bırakalım." dedi Anne ve Jay ile oturması odasından çıkıp, onları dinleyebilecek bir yere geçtiler.
"Aşkım gerçekten üzgünüm." dedi Louis. "Beni ne zaman affedeceksin?"
"Bilmem."
"Ama beni öptün!"
"Seni öpmem seni affettiğimi göstermez."
"Beni sevdiğini gösterir."
"Seni sevmediğimi söylemedim zaten." dedi Harry ve başını erkeğinin omzuna koyup ona baktı. Louis de bir kolunu Harry'e sardıktan sonra onun elini tuttu.
"Bugün bizde kalsana." dedi Louis.
"Bilmem, olur." dedi Harry ve Louis onun dudaklarına bir öpücük daha kondurdu. "Şuan annemler bizi izliyor."
"Bunu anlamadığımı mı sandın?" dedi Louis ve gülüştüler.
#
"Çok ciddiyim Loueh, gönlümü alana kadar seninle barışmayacağım." dedi Harry küstüğünü belli etmek için yatakta arkasını döndüğünde Louis ona sarıldı.
"Küçük kaşığım benim." dedi Louis ve onun boynuna öpücük kondurdu.
"Öyle miyim gerçekten?"
"Sen benim biricik sevgilimsin." dedi Louis. "Senin yanındayken ben huzurlu hissediyorum."
Harry de tam olarak öyle hissediyordu. Louis'e aşık olmak onu doğruyu yapmak gibi hissettiriyordu. Harry başını arkasına dönüp mavilere baktığında Louis onu bir kere daha öptüğünde Harry kıkırdadı.
"Annemler ilişkimiz hakkında ne düşünüyor sence?"
"Bence mutlu oldular. Yani ikimizin birbirimize aşık olması onun da işine gelir bence." dedi Louis ve Harry bedenini tamamen ona döndürdüğünde uzun uzun mavi gözlere baktı.
"Neden ilişkimizi bozdun?" dedi Harry.
"Harold, beni tamamen affedene kadar senden özür dileyeceğim." dedi Louis. "Senin hayatındaki insan olmak istiyorum, seni seviyorum, seni istiyorum. Yaptığım şey tamamen aptallıktı."
"Daha da yalvar."
"Sen benim ilk aşkımsın, kafamı başkalarıyla karıştırmak aptallıktı. Ben aptalım."
"Evet, aptalsın."
"Ama seni seven bir aptal."
"Seni affetmeye çalışabilirim." dedi Harry ve yatakta doğruldu. "Ama o adamdan bir daha bahsetmeyeceksin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUIN THE FRIENDSHIP.
FanfictionLouis ve Harry çocukluklarından beri birbirinin en yakın arkadaşı. Ta ki bir gece ikisi de deli gibi sarhoş olup beraber olduktan sonra. NOT: Hayatının aşkı burnunun ucunda olabilir.