Louis, Harry'i görür görmez Aiden'a sonra yeniden görüşeceklerine dair söz verdikten sonra onu evine yollamış ve Harry'e papatya çayı yapmıştı. "Ben her şey için özür dilerim Loueh."
"Ben de Harold." dedi Louis ve ikisi de başka bir şey demeden birbirine sarıldı. Louis onun kokusunu içine çekerken, Harry ise artık güvendiği limanda olduğu için mutluydu.
"Sanırım bir şeyleri böldüm." dedi Harry sarılmayı bıraktıklarında. "Erkek arkadaşın mı?"
"Liam ona şans vermem konusunda ısrar etti." dedi Louis.
"Yani erkeklerden hoşlanıyorsun." dedi Harry.
"Sanırım." dedi Louis. "Bunu seninle anlamam ne garip değil mi?"
"Keşke bana söyleseydin." dedi Harry. "Erkeklerden hoşlandığını."
"Seni kaybetmek istemedim." dedi Louis. "Sanki gay olduğum için benimle arana mesafe koymak istersin diye düşündüm, hatalıyım."
"Beni hiçbir zaman kaybetmeyeceksin. Ben hep buradayım. İstersen erkeklerden hoşlan, istersen transseksüel ol. Benim için önemli değil. Biliyorsun bunu. " dedi Harry gülümseyerek. "Evet, anlat kim bu çocuk?"
"Sana çıktığım erkeği mi anlatmamı istiyorsun?" dedi Louis. Bu garipti çünkü birkaç gün önce onun için aşk acısı çekiyordu.
"Hep anlatmaz mıyız?" diye sordu Harry. "Kim bu çocuk?"
"Barmen." dedi Louis.
"Ha, şu geçen gün sarhoş olduğunda saçmaladığın kişi mi?" diye sordu Harry ve içinde tuhaf bir duygu oluşsa da bozuntuya vermedi. "Adı ne?"
"Aiden." dedi Louis.
"Kaç yaşında?" diye sordu Harry.
"Yirmi iki yaşında, bizim okulda okuyor ve yarı zamanlı olarak barda çalışıyor. Başka bir şey var mı?"
"Ondan hoşlanıyor musun?" diye sordu Harry. Bu soru istemsizce kalbini kırmıştı ve nedenini o da anlamamıştı.
"Bilmem, daha birbirimizi tanımıyoruz." dedi Louis. "Çok yoruldum, film izleyelim mi?"
"Olur." dedi Harry ve Louis ayağa kalkıp en sevdikleri filmi açtı.
#
Harry, elindeki torbalardan dolayı bulamadığı anahtarını sonunda bulup kapıyı açtıktan sonra içeride kahkaha ve inleme sesleri duyduğunda şok oldu.
Yoksa sevişiyorlar mıydı?
"Hayır Aiden, dur!" dedi Louis ve zevkle inleyip kahkaha attığında Harry daha fazla dayanamadı ve sinirle salona girdi.
Aiden ile Louis, Playstation'dan oyun oynayıp ve eğlenirken gördüğünde rahatladı. Aiden, onun dikkatini çekmek için Louis'i cimcikliyordu.
"Selam ne yapıyorsunuz?" diye sordu Harry.
"Harold!" dedi Louis sevinçle. "Aiden, sizi tanıştırayım."
"Sen şu Harry'sin." dedi Aiden ve konsolu yerine bırakıp elini Harry'e uzattığında Harry istemsizce ondan nefret etti.
"Sen de Aiden olmalısın." dedi Harry ve Louis'e baktığında gözlerinin içinin güldüğünü gördü. Louis kendisi dışında kimseye böyle içten gülmemişti.
"Playstation oynuyorduk ama Aiden hep hile yapıyor." dedi Louis gözlerini ona bakıp devirerek.
"Yenilgiyi kabul etmeyeceksen oynamayalım prenses." dedi Aiden ve Louis utanırken, Harry ise bu muhabbete sinir olduğunu hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUIN THE FRIENDSHIP.
FanfictionLouis ve Harry çocukluklarından beri birbirinin en yakın arkadaşı. Ta ki bir gece ikisi de deli gibi sarhoş olup beraber olduktan sonra. NOT: Hayatının aşkı burnunun ucunda olabilir.