"Ama anne ben Louis'de kalmak istiyorum!" dedi Harry ağlayarak.
"Hayır Harry, ağlayarak her istediğini yerine getiremezsin."
"Ama niye?"
"Neredeyse bir haftadır onlarda kalıyorsun. Jay'e de yazık." dedi Anne ve Harry ağlamayı durdurup annesine sinirli bakışlar attıktan sonra odasına gitti. Yatağına yattığında camını birisi tıklıyordu ve bu Harry'i çok korkutmuştu. Cam daha kuvvetli tıklandığında Harry korkuyla cama baktı ve gelenin Louis olduğunu görünce hem şaşırdı hem de mutlu oldu. Yataktan kalkıp camı açtığında Louis içeri girdi.
"Hadi kamp yapalım." dedi Louis ve Harry'nin yatağını yere indirip içine başını soktu ve Harry de yanına geldi. "İyi geceler."
"İyi geceler, Loueh!" dedi Harry ve ikisi de yerde, yanyana uyudular.
#
Harry eşyalarını Louis'in odasına taşırken Louis de sevgilisine yardım ediyordu. Zaten artık beraber oldukları için bir odayı kullanmalarına gerek kalmamış ve bu yüzden de Harry, Louis'in odasına taşınmıştı.
"İstersen biraz düzenleme yapabiliriz." dedi Louis sevgilisine.
"Bu odayı hep kıskanmıştım zaten." dedi Harry ve sevgilisine baktı. "Şimdi burada seninle kalacağım."
"Ev arkadaşı olmaktan oda arkadaşlığına." dedi Louis ve sevgilisine sarıldı.
"Sence çok mu hızlı gidiyoruz?" dedi Harry.
"Birbirimizi yıllardır tanıyoruz, sana çok uzun süredir aşığım ve zaten hep benim odamda, beraber uyuyoruz." dedi Louis ve Harry'nin boynuna küçük bir öpücük kondurdu.
"Çok huzurluyum." dedi Harry ve gülümsedi. Gerçekten çok huzurluydu. "Evden kaçıp bana geldiğin zamanı hatırlıyor musun?"
"Camına tıkladığımda çok korkmuştun."
"Çünkü hırsız geldi sandım." dedi Harry ve Louis güldü. Harry ona döndüğünde Louis hala bu insan üstü varlıkla beraber olduğu için şaşkındı.
#
Harry ve Louis el ele kampüse geldiğinde insanlar ikisine artık garip garip bakmıyor aksi halde ikisini destekliyorlardı.
"Selam gençler!" dedi Louis ve Harry ile arkadaşlarının yanına oturdu.
"Larry Stylinson çok tatlı değiller mi?" diye sordu bir kız yanındakine arkadaşına ikisine bakarak.
"Bunlar neyden bahsediyor?" dedi Harry.
"Larry Stylinson sizsiniz. İnsanlar sizi takıntıya dönüştürdü." dedi Liam.
"Ve ben de kaptanlarıyım diye Liam bunu saçmalık olarak görüyor." dedi Niall.
"Saçmalık, sizi ben ortaya çıkardım." dedi Liam. "Harry eğer Louis'i Aiden'dan kıskanmasaydı Larry olmayacaktı."
"Ama Aiden ile Louis'i ayarladın." dedi Niall. "İnsanlar seni Larry'e karşı sanıyor."
"İkisini ayarlamasaydım Larry olmayacaktı." dedi Liam.
"Günaydın." dedi Zayn. Gözlerinde siyah güneş gözlüğü vardı ve sesi oldukça durgun ve yorgundu.
"Ev bulabildin mi?" diye sordu Liam.
"Hayır." dedi Zayn.
"Ne evi?" dedi Harry.
"Zayn'in ev arkadaşı onu evden kovmuş ve otelde kalıyor." dedi Niall.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUIN THE FRIENDSHIP.
FanfictionLouis ve Harry çocukluklarından beri birbirinin en yakın arkadaşı. Ta ki bir gece ikisi de deli gibi sarhoş olup beraber olduktan sonra. NOT: Hayatının aşkı burnunun ucunda olabilir.