Spre libertate

42 6 1
                                    


        Titlu: Nu pot îți dau o părere subiectivă la această categorie pentru că din cele două capitole nu prea am înțeles cum stă treaba, însă îmi place cum sună titlul.

        Descriere: Vreau să te felicit pentru descrierea formidabilă pe care ai construit-o. Este potrivită pentru cartea ta.

        Coperta: Asupra coperții vreau să îți spun că trebuie să mai lucrezi un pic. Coperta ta nu sugereaza ideea cărții, ci mai mult este imaginea unui băiat, însă din cele citite de mine, îmi pot da seama că merge vorba despre două persoane, iar încă un minus este că nu se potrivește titlului. Îți sugerez să dai comandă la un Magazin Grafic.

         Conținut: Vreau să te felicit mai întâi pentru textul îngrijit pe care îl ai. Am văzut și alineate, linii de dialog și chiar scriere ortografică. Mă bucur că respecți regulile limbii Române.

   Ceea ce ține despre subiectul în sine, vreau să îți spun că este un pic cam încurcat pe alocuri. Am înțeles ceea ce ai scris, însă am depus ceva efort.

   Este un subiect interesant și vreau să îți spun că nu multă lume se decidă să scrie despre o poveste mai tristă. Toată lumea scrie despre dragoste sau fan fiction. Felicitări pentru originalitate.

   Nu îmi pot expune o părere destul de lungă pentru că ai abia două capitole și nu prea se înțelege mare lucru din ele. Tot ceea ce am înțeles este că o să meargă vorba despre cei patru tineri.

  Plata: Drept plată, vreau să dai follow contului meu personal și o părere a câte 7 rânduri la primele două capitole din cartea mea ,, Mister cu gust de sânge" .

kmaslova

~Gabi

CRITICI ȘI SFATURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum