Cărțile închise ( Dark)

49 2 2
                                    

         Cărțile închise (Dark)

DenisaNoja

Coperta: Este drăguță. Îmi place că ai ales ceva simplu și nu ceva complicat.

Descrierea: este scurtă, dar cu toate acestea ai cuprins esențialul. Mici descrieri a ce urmează să se întâmple în carte plus un citat al unui personaj care sunt descrise foarte bine.

Conținutul: Povestea este una simpla, cu adolescenți, curse ilegale, chestii adolescentine, dar cu toate acestea îmi place cum ai descris totul, de la personaje, la trăsăturile acestora și dialogurile acestora. Cartea este plina de amuzament dar totodată și chestii serioase. Dialogurile sunt la fel de amuzante am râs cu gura până la urechi când am citit-o. 

Greșeli gramaticale: niciuna

Așezare in pagină: Perfecta

Nu prea am ce sa comentez, deoarece cartea ta este perfectă.  Ai toate caracteristicile unui scriitor adevărat, iar cartea toate caracteristicile unei cărți adevărate. Cu toate că este o carte care conține o poveste întâlnită în aproape toate cărțile, îți face mare plăcere să o citești.
Îți urez mult succes pe viitor și nu te da bătută. Ai talent!

Plata:

Follow acestui cont, dacă nu ai făcut-o încă.
O părere sinceră și lungă  a cărți mele ,,O ultima dorință"

Critic: Cristina Gabriela Dyan.

CRITICI ȘI SFATURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum