Mereu dragostea e calea

34 5 3
                                    

Autor: TiliMai

Titlu

Este destul de original, dar din păcate cuvântul dragoste este foarte des folosit în titlurile din cărți de pe această platformă.

Coperta

Coperta este foarte slabă, este doar o poză cu titlul pe ea, nici măcar numele autorului nu este scris pe ea ceea ce este o mare greșeală.

Ar trebui sa găsești ceva mult mai potrivit și care să aibă o strânsă legătură cu ideea pe care o prezinți în carte, de aceea îți recomand să plasezi o comandă la un graphic shop, poate chiar de la al nostru.

Descrierea

Este foarte slabă, din păcate tu doar scrii tot ceea ce trebuia să aflăm din lecturarea cărții, iar tot ceea ce am văzut nu mă atrage foarte mult să citesc cartea ta, iar asta nu e deloc bine pentru tine.

Acum o să-ți prezint un mic exemplu, nu doresc să-l copii, voiesc doar să-ți scriu cum ar trebui să arate o descriere.

„ O nouă oportunitate apare pentru Betty Donovan, orfană de mamă, de a se muta în alt oraș, acela fiind Texas.

Lăsând totul în urmă, acestea fiind dragostea ei pentru Benny, un elev popular în liceul ei, înțelegerea ei cu Lance și prietena ei cea mai bună, Fiona.

Dar in nou oraș înseamnă un nou început pentru toți, iar ea vrea să lase trecutul unde îi este locul, acela fiind în trecut"

Aceasta este un mic exemplu ca al tău, dar puțin mai bine exprimat.

Gramatica

Prima greșeală care mi-a sărit în ochi a fost folosirea cratimei în loc de linia de dialog, ceea ce este un mare minus, toți știm că Wattpad nu me oferă așa ceva de aceea ne descurcăm cu copierea ei și lipirea pe ecran de câte ori este nevoie pentruca cititorii să aibă parte de un citit cât se poate de corect.

Ai multe greșeli la cuvine, dar nu te învinuiesc fiindcă toți știm că tastatura ne încurcă de multe ori.

Am observat că ai mari probleme de exprimare, iar asta nu este deloc bine pentru tine.

De exemplu:

„ Mama ei nu știa de canal, doar Fiona, prietena ei cea mai bună știe de canal, de fapt Fiona filmează în clipuri"

Corectată ar trebui să arate cam așa:

„ Mama ei nu știa de acest canal, doar prietena ei cea mai bună, Fiona, știa de el, ea fiind cea care o ajută cu filmatul"

O altă greșeală este folosirea scrisului italic într-un întreg capitol, nu este estetic și mai este greu de citit.

Ai o problemă cu folosirea virgulelor și a punctelor, deseori le încurci locurile.

Conținut

Nu înțeleg rostul primului capitol, nu are nicio legătură cu tot ceea ce ai scris tu în continuare, înțeleg că este un dar nu are nici cea mai mică logică, deoarece visurile nu sunt chiar atât de lungi.

Am văzut foarte multe greșeli chiar din primul capitol, de exemplu fata are douăzeci și unu de ani, atunci ce caută la școală, a rămas clasă și noi nu știm? Iar diferența de vârstă dintre ea și Dartanian este uriașă, nu spun că sunt împotriva relațiilor de genul, spun doar că unsprezece ani sunt totuși ceva.

Iar apoi vine problema cu peruca, oamenii nu sunt atât de proști încât să nu-și da seama că ești tu dacă porți doar o perucă de culoare roșie.

Apoi am observat că se duce la școală într-o rochie roz, iar asta mi se pare un pic prea mult pentru o primă zi de școală.

După apare problema trecerii timpului, scrii prea repede, de la ceva ajungi la altceva, iar asta nu este un plus pentru un scriitor.

O altă greșeală este că folosești foarte mult formula „Betty a spus, Betty a făcut aia, Betty a făcut aialaltă..." ar trebui să schimbi asta în cel mai rapid timp cu putință.

Acum problema cu descrierea, dai puține detalii, nimic personalitate sau emoții, nu știm ceea ce-i place sau urăște, adăugă mai multe detalii ca să putem cunoaște personaj.

Concluzie

Ai o idee destul de originală, personaje interesante, dar doare multe greșeli, ajustează ceea ce ți-am spus și vei deveni un scriitor în adevăratul sens a cuvântului.

Un sfat: Nu trimite cartea la editură, îmi pare rău să o spun dar încă nu ești pregătită pentru așa ceva, mai ai nevoie de experiență care se poate acumula doar din citirea altor cărți.

  Sper că ți-a fost de folos și succes în continuare, nu te da bătută de micile obstacole.

Plată

Follow permanent contului meu personal + voturi si părerea ta personală la cartea mea „Fata cu panglici roșii".

- Rose

CRITICI ȘI SFATURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum