Pentru început:
Coperta și titlul:
Din păcate, nu se vede clar numele autorului, iar efectul blurat pe care îl au mâinile transformă imaginea în una neclară, inestetică. Te sfătuiesc să ceri ajutorul unui grup care știe să facă coperți. Suntem și noi. Dacă nu, la o simplă căutare pe platformă, vei da de mai multe grupuri care se ocupă de așa ceva.
Titlul ,,Suntem fericiți?" îndeamnă la descoperirea înțelesului din spatele acestor cuvinte. Pentru o carte din categoria proză scurtă se potrivește mănușă.
Descrierea:
În mod normal, într-o descriere nu se scriu întrebări. Enunțurile care o alcătuiesc ar trebui să spună câte ceva despre subiectul cărții. Întrebările își fac simțită prezența în mintea lectorului în momentul în care acesta se apucă să o citească.
Acum, la tine, sună bine și așa cum e. Sfatul meu este să încerci să vezi ce iese dacă faci un rezumat al poveștii în care să nu dai prea multe informații despre ce urmează să se întâmple, dar ceea ce vei scrie să captiveze cititorul.
Din punctul meu de vedere, concluzia strică toată frumusețea descrierii, mai degrabă trebuind inserată în capitol decât aici.
Conținut: Mi-a plăcut cum ai descris peisajul pe care protagonistul îl vede pe tot parcursul drumului. Trecerea de la o zonă de munte la o zonă cu mare a fost ceva care a venit pe nesimțite și care a anunțat, într-un fel, întoarcerea în locurile natale și sfârșitul călătoriei. Am observat că deții un vocabular destul de bogat și că te pricepi la descrieri. Și la celelalte moduri de narare te descurci la fel de bine, cu excepția unui lucru pe care nu l-am luat în calcul, pentru că am considerat că ține de subiectivism.
Întrebarea și răspunsul par să nu se lege. Replica celuilalt nu arată ce înseamnă fericirea, el doar enumeră câteva lucruri de care ai nevoie ca să îți trăiești viața. Adică se leagă de citatul de la început.
Așezarea în pagină:
Dialogul și celelalte fragmente trebuie să aibă același număr de spații lăsate libere ca alineat. În rest, numărul ales la început este unul potrivit.
Gramatică și punctuație:
Nu am sesizat vreo virgulă așezată greșit și nici nu am dat peste cuvinte scrise incorect. Felicitări. :)
Plată:
Pentru că am întârziat enorm de mult cu critica, nu îți voi cere decât follow permanent grupului.
CITEȘTI
CRITICI ȘI SFATURI
RandomViaţa unui scriitor este precum un drum prin deşert. Ca să supravieţuieşti, trebuie să continui să înfrunţi arşiţa dogoritoare. În mod asemănător, o carte nu e niciodată o capodoperă. Ea devine o capodoperă, prin muncă şi sacrifiu. Iar pentru asta...