Tengu

44 3 2
                                    

Tengu

anahsneaman

Copertă: la copertă mai ai ceva de lucrat, deoarece, este mult prea roz. Contrastul e usturător. Ce te-as sfătui e sa schimbi imaginea din spatele lui Jace și Clary cu una mai închisă, de exemplu, un castel. Daca vrei sa ramai la culoarea de fundal, atunci schimba titlul cu unul negru. Dar ar fii de preferabil să lași prima varianta. Dar acum rămâne la latitudinea ta.

Descriere: descrierea îmi place mult. Ai tot ce îi trebuie, dar ai grija la prima frază, in loc de "povestea care trebuie spusa mai departe" ai scris "povestea care trebuie spusa nai departe".

Conținut: îmi place faptul că ai decis să începi cartea cu semnificația titlului, și despre tot ceea ce  înseamnă acesta. Sincer, m-a fascinat.
Povestea este una superbă. Cu toate că eu nu citesc SF-uri, acesta este chair bună. Chiar mi-a atras atenția. ( Sinceră și fiu, mi-a atras atenția încă din copertă, pt că erau Jace si Clary.. but, nevermind, să continuăm :)))

Greșeli gramaticale, nu prea am găsit si sunt fericita de acest fapt.
Imi plac mult citatele pe care le pui la început de capitol. Chiar îmi place.

Cartea ta stârnește curiozitatea celui ce dorește sa citească, și cred că o să faci o treabă bună pe viitor. Mult succes 😚

Plată:
Follow acestui grup, dacă nu ai făcut-o încă
O lectură completă și voturi la cartea mea "O ultimă dorință"

CRITICI ȘI SFATURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum