Destinul meu
De biancaania18
Coperta: este drăguță. Doar că titlul nu se observă mai deloc. Este pur și simplu invizibil. Având în vedere că toată coperta este închisă la culoare, iar fundalul este un albastru închis /cristalin nu se observă mai de loc.
Te-aș sfătui ca această coperta sa o faci mai deschisa la culoare, iar titlul sa fie de o culoare mai închisă, sau vice versa.
In rest este drăguță, îmi place cum ai aliniat personajele, cum ai contribuit la decorul din spate. FelicităriDescrierea: Scurta. Acesta este cuvântul pe care pot să îl folosesc este foarte foarte scurtă. 4 rânduri și atât.
Descrierea ar trebui sa fie al doilea lucru pe care un cititor ar trebui sa observe când decide să își petreacă timpul în cărți.
Ar trebui sa dai mai multe detalii despre personaj, sau acțiune, sau macar o descriere a cărți pe scurt. ( pe scurt ar însemna in jur la 10-15 rânduri pentru a determina cititorul să o citească)
Singurul lucru care chair îmi place la descriere este acest citat : "Viața este doar una, nu o pierde încercând să îi afli limitele"
Aceasta da, aceasta poate fi considerat un punct pt al determina pe cititor să o citească.
Nu spun că nu ai talent. Ba din contra, ai, și nu trebuie să îl irosești, doar că trebuie să lucrezi mai mult. 🖤Conținutul:
1) prologul: prologul.... Prologul ar trebui fi partea care determina declanșarea acțiunii, descrierea personajelor, evenimente care s-ar putea petrece în carte "un fel de spoiler" dar cu înțeles. (După părerea mea)
Tu ai in prolog determinarea declanșării acțiunii, dar nu ai înțeles, sau poate nu l-am descoperit eu.
In primul rand:
Partea de la "Bianca privea absenta geamul mașinii...." Până la "... dorea să se mute în acel loc "
Nu are nici o relevanță. Faptul că ea are 16 ani și nu înțelege de ce ai ei doresc sa se mute, până la faptul că ea cunoștea locul deoarece acolo locuise mătușa lor Debbie.
Descrierea că acesta fata și cu fratele ei se mut din casa unde locuise mătușa lor care murise și a lăsat casa pe mana părinților ei, și ea nu vrea sa se mute e prea banal, copilăresc, dramatic rău. Cel puțin așa mi se pare. Îți dau o mica idee despre cum ar fii trebui sa fie prologul: "Bianca privea absenta pe geamul mașinii. Se gândea îndurerată la faptul că ar trebui să înceapă o nouă viață alaturi de noua ei familie, intr-un nou loc și să clădească totul de la zero.Ajunși la casa în care își va petrece de acum înainte ultimi ei ani de pubertate, acesta începe sa se instaleze.... " Trebuie să adaugi și cuvinte care sa înfrumusețeze povestea, nu cuvinte dificile, dar cuvinte bazate pe cunoștințele pe care le ai, sa nu sune ca a unor copii de clasele I-IV. Înțelegi?
Trebuie sa combini cuvinte în așa fel încât să fie o plăcere pentru cititori. Nu vreau sa fii cine știe ce filozof, cu nu știu că cuvinte complicate, vreau ca aceste cuvinteSa trecem la partea unde în fața acesteia apare o bufniță, care mai apoi se preschimba într-un om. Ideea e faină, dar trebuie mai multa deschidere. Vrem să știm mai multe despre el, cum arată, cum arată bufnița prima personalitate a lui (adică bufnița)
In rest, îmi place ideea, dar trebuie dezvoltata, și descriere, vrem sa fim nerabdatori sa citim cartea nu? 😊
2) Capitolele 1-6
Capitolul 1: ai continuat capitolul cu ceea ce ai descris la prolog. Dar ar fi fost mai ok sa pui totul într-un singur capitolul, deoarece se riscă sa se facă confuzii și neînțelegeri ale textului. Dar e ok și așa.
Dar lipsește descrierea, acțiunea, și ordinea cronologică a evenimentelorDin momentul in care acel băiat pleacă, fata decide că ar trebui sa meargă acasă, deci, ar fi trebuit să lași un rand liber si alineat.
Capitolul 2 : si aici lipsește descrierea și acțiunea și aliniatul și raționalitatea.
Adică, ea era la birou, apoi plecă în parc, și apare baitul, toate se întâmplă asa, dintr-o dată? Eu cred că trebuie să adaugi mult mai multe detalii.Capitolul 3: din nou, nici o ordine cronologică a întâmplărilor, lipsește acțiunea și descrierea
Capitolul 4: actiune nu exista, descrierea, nici atât, ordinea cronologică a evenimentelor nada.Capitolele 5-6 : sunt la fel.
Greșeli gramaticale: spre surprinderea mea, nu am observat nici una.
Așezarea in pagină:
- lipsește alineatul
- linia de dialog e folosita corespunzător.
- frazele sunt legate de ale fraza printr-un punct, când trebuia să fie lăsat rand liber.Concluzie: Tu ai talent, chair ai, dar nu stii cum să îl folosești. Trebuie sa ai mare grija la exprimări, la acțiuni și descrieri, pe care, trebuie să le detaliezi.
Povestea in sine e una frumoasă, chair mi-a atras atenția, și sper că acesta critica, te-a făcut să realizezi unde ai greșit , și să îți corectezi greșelile.
Mult succes pe mai departe și să nu te dai bătuta. Muncește, citește, informeaza-te și totul va ieși perfect. 🤍Palata:
Follow acestui grup, daca nu ai făcut-o încă
Voturi la cartea mea "Flăcări și seducție"Te pup 😘.
Critică realizată de:
Cristina.
CITEȘTI
CRITICI ȘI SFATURI
RandomViaţa unui scriitor este precum un drum prin deşert. Ca să supravieţuieşti, trebuie să continui să înfrunţi arşiţa dogoritoare. În mod asemănător, o carte nu e niciodată o capodoperă. Ea devine o capodoperă, prin muncă şi sacrifiu. Iar pentru asta...