Foc viu - când ne-am întâlnit I

33 2 0
                                    

Carte scrisă de:RebelleFleurXo
Critic:KayleeDathelion

Titlul

      Ai un titlu original, doar că nu prea are o legătură  cu conținutul cărții.
      Totuși, cred că te referi că prin focul viu dorești să ne arăți sentimentele ce apar între cei doi pe parcursul cărții.

Copertă

       Ai o copertă bună. Îmi place cum ai îmbinat pozele și cum ai poziționat personajele. Flăcările ce înconjoară fiecare colțișor m-a atras cel mai mult deoarece are o legătură strânsă cu titlul.

Descriere

      Îmi place, ai detaliat bine toate momentele și emoțiile pe care le-a avut ea și David.                
       E bine că ai menţionat că cartea este needitată, dar mi se par prea multe informații în descriere, prima parte pare în plus, dar este doar părerea mea, nu trebuie să o iei în considerație decât dacă doreşti.

Conținut

      Ai o idee foarte interesantă și captivantă, nu știu de unde te-ai inspirat, dar îmi place mult povestea lor.
      Chiar dacă fiind într-o relație, niciunul nu poate nega faptul că s-au îndrăgostit unul de altul.

      Îmi pare rău că ai unele greșeli gramaticale, ca de exemplu, în loc de ă scrii a, în loc de ț scrii t, și așa mai departe.
      Unele cuvinte sunt scrise greșit, dar cred că sunt niște greșeli de tastare.

     Așezarea în pagină e bună, capitolul este destul de lung și ai linie de dialog, e bine.

Concluzie

     Ai o idee originală și foarte interesantă și scrii excepțional, doar că trebuie să corectezi unele greșeli gramaticale.
     Nota: 9.25

Succes în continuare!!

Plata

Follow contului personal
(KayleeDathelion)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 02, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

CRITICI ȘI SFATURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum