Atlandida - renăscând din scântei

44 1 3
                                    


Titlu: Nu pot spune că este ceva original, dar nici că este rău. Este undeva pe la mijloc. Însă cred că ai fi putut alege ceva mai original.

Coperta: Este drăguță, însă culoarea aia albastră din jurul fetei dă impresia că nu ar fi decupată corect.

Descrierea: Dacă la al doilea fragment ai alineat, la primul nu ai absolut deloc. Corect ar fi să ai alineat la fiecare fragment. În descrierea ta am mai sesizat câteva greșeli gramaticale și multe diacritice lipsă. Cred că ar trebui să remediezi aceste greșeli.

Conținut: Mai întâi de toate vreau să atrag atenția asupra faptului că ai scris " Iadului" cu literă mare. Doar ceea ce este legat de Dumnezeu, nume, țări, orașe, continente se scrie cu literă mare. Restul sunt nesemnificative și nu trebuie scrise cu majusculă. În prolog am văzut scăpări de tastare, virgule lipsă și lipsa alineatelor. Iar sfârșitul capitolului îmi amintește destul de mult de primul episod din filmul " Shadowhunters" .

În capitolul unu ai o frază precum " Buzele i se strânse într-o mârâitură" . Sunt sută la sută sigură că buzele nu se strâng într-un sunet, ci scot sunete. Iar drept continuare o să îți spun că și aici am sesizat mici scăpări de tastare și virgule ce lipsesc. Aproape tot capitolul au lipsit alineatele, însă la sfârșit ai pus câteva. Cred că ar trebui să remediezi acest lucru.

În capitolul doi la fel am sesizat aceleași mici greșeli, însă aici nu ai deloc alineate. Însă mă bucur că ai măcar linie de dialog.

Plata: Plata aleasă de mine constă într-o părere detaliată la primele trei capitole din cartea mea " Glasul inimii mele" .

~ Gabi

CRITICI ȘI SFATURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum