Mercur Retrograd?

24 2 0
                                    

Mercur Retrograd

NAOMI_moonchild_94

Coperta:  Nu prea se potrivește cu conținutul cărții. De preferat ar fi fost o copertă de culoare albastră,cu o planetă in spate, iar scrisul sa fie alb, nu roșu. Deoarece contează si contrastul dintre imagini și scris. Scrisul ar trebui sa fie mereu mai deschis, dacă în spate, culoarea e închisă și viceversa. In sine, lăsând la o parte culorile, coperta e drăguță. 

Descrierea: la descriere , nu am ce sa comentez. Acesta conține tot ceea ce ar trebui sa conțină o descriere.

Conținutul: Povestea pe care se bazează, e ceva ce am mai auzit de foarte multe ori. Probleme de adolescenți, iubire, relații, etc. Mi-ar fi plăcut sa văd ceva unic, să citesc ceva ce nu am mai citit. Dar totodată apreciez că nu ai ieșit din zona ta de comfort și ai rămas la chestiile pe care ști să le descrii foarte bine, fără prea multe greșeli. Îmi place cum ai descris lucrurile din cadru, personajele în sine și cum se simt acestea. Faptul ca ai adăugat probleme de sănătate grave, atât mamei cât si fiicei acesteia duce la multe drame, ceva pe placul tuturor până la urmă, nu?

Greșeli gramaticale: Îmi place ca ești una din acele persoane care pune cratime, virgule și ă/â/î/ș/.

Așezare in pagină: Perfectă. Cu linie de dialog, cu alineat, cu tot ce trebuie.

Ai foarte mult potențial. Nu te descuraja și continuă. Viitorul tău pare a străluci ✨

Plată:

Follow acestui grup dacă nu ai făcut-o încă
Voturi la cartea mea "O ultimă dorință"

Critic: Cristina Gabriela Dyan

CRITICI ȘI SFATURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum