Evelyn

26 1 0
                                    

Carte scrisă de SophieMargot

Critic: KayleeDathelion

Titlu

Titlul tău reprezintă numele protagonistei din această carte, cea ce-l face original și strâns legată de conținutul cărții. Dar, mie mi se pare că o bună parte dintre scriitorii care folosesc această platformă au un așa fel de titilu, dar este doar părerea mea nu treuie să o consideri ceva important.

Coperta

Ai o copertă bună, nu se observă prea tare cum ai îmbinat imaginile, iar scrisul și fontul scrisului sunt bine alese.

Descriere

Îmi place cum ai trecut direct l-a subiect, caracterizând  viața lui Evelyn după despărțire și sentimentele ei. Ai exprimat chiar și emoțiile pe care le-a simțit ea l-a întâlnirea lui Marko. Am simțit un aer care te intrigă, și acest lucru m-a atras la citirea descrerii.

Conținut

Ai o idee bună și originală. Fiecare moment și sentiment este caracterizat cu multe detalii, și acest lucru mi-a atras atenția. Prima întâlnire dintre Evelyn și Marko a fost una destul de controversată dar foarte originală, mi-a plăcut mult modul în care alcoolul o făcuse să creadă că era Leon, m-a captivat și am stat și am meditat la modul în care ai descris fiecare moment ca fiind din partea lui Leon chair dacă nu era așa. Nu ai nici un fel de grașeală la gramatică, ai aliniat și linie de dialog, totul e bine.

Concluzie

Ai nota 10, îmi place foarte mult cartea ta, ai totul. O idee originală, o copertă minunată și o gramatică de invidiat. Am observat ca dorești un volumul doi, abia aștept să-l citesc.

Succes în continuare!!

Plata

Follow permanent grupului (Graphics_ro)
Follow permanent contului personal (KayleeDathelion)

-kaylee

CRITICI ȘI SFATURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum