Manuscrisele sângerii

39 3 2
                                    

Manuscrisele sângerii
  

Marccla08

Coperta: Imi place la nebunie. Imaginea de pe ea e bine aleasa, la fel si titlul. Imi place ca nu ai făcut-o cu prea multe culori si ai ales-o pe stil vechi. Alb negru.

Descrierea: E puțin c-am seacă, in sensul ca ar fi trebuit detaliată puțin acțiunea/personajele, dar in rest, ideea descrieri e bună. Are personaje care fac o acțiune.

Conținutul:
Prologul. Imi place la nebunie. E plin de suspans, are o acțiune care se petrece într-o ordine cronologică, ceea ce avantajează si cartea și pe tine ca scriitor. Imi place mult ideea aleasă și te ține pe suspans.

Celelalte capitole: 1-8.

Povestea în sine imi place la nebunie. Nu dai prea multe detalii despre personajele, si lași să se deducă din poveste.

Personajele te duc de foarte multe ori in eroare, crezând ca sunt altceva decât sunt decât, ceea ce este special, și nu prea am văzut in alte cărți.

Acțiunea este bine structurată, respectă regulile, este una foarte detaliată, plina de acțiune și suspans, cu mici momente de umor si dramă. Are tot ce îi trebuie unei acțiuni.

Descrierea e plina de complexitate. Lucrurile descrise sunt asa de frumoase si de reale, de parcă sunt reale. Lucrurile, personajele, totul e detaliat superb si la punct.

Dialogul e sec. Aici e o problemă pe care am întimpinat-o atunci când am lecturat cartea ta. Faptul ca replicile sunt scurte și seci, e un dezavantaj și pentru tine, ca scriitor cât și pentru cititorii. Dialogul ar trebui să de-a indicii despre calitățile personajelor, despre acțiunea lor, despre tot ceea ce contează povestea. Aici ar trebui să lucrezi. Ai reușit să scrii așa de bine o descriere, poți să scrii și un dialog.

Greșeli gramaticale: Am observat pe ici pe colo câteva cuvinte care mai sunt legate așaîntre ele, dar cu multa atenție, le poți găsi și corecta. În rest, nu prea am găsit cine știe ce greșeli. Deci la capitolul acesta stai foarte bine.

Așezare in pagină: Perfectă.

Ai mult talent si se vede. Munca ta este de apreciat, așa că, nu renunța. Ești foarte talentat, ai mult potențial si cu  multă muncă vei ajunge departe. Felicitările mele 👏

Plată:
Follow acestui cont dacă nu ai făcut-o încă
Voturi la cartea mea Flăcări si seducție

Critică realizată de Cristina Gabriela Dyan

CRITICI ȘI SFATURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum