Dragostea din trecut
Copertă: Coperta este bine făcută. Personajele ocupând spațiul necesar si titlul este scris bine, astfel încât sa se vadă. În schimb, semnificația acestuia se potrivește cu contextul cărții dar suna puțin prea clișeic. Ar trebui sa te gândești la ceva unic dar totodată simplu. Sa nu fie complicat. În rest totul este superb. Doar textul trebuie schimbat.
Descrierea: te lasă puțin pus pe gânduri, astfel, făcându-te să îți imaginezi o mulțime de lucruri. Este bine structurată, având personaje, acțiune si decriere.
Conținutul: este atât de bine gândit si atât de unic, încât nu mi-a venit sa cred. E scurt, într-adevăr, dar te pune pe gânduri, te face sa treci prin toate emoțiile in doar câteva minute. Ai ales un domeniu atât de greu despre care sa discuți si mult mai greu sa il pui cap la cap pentru a deveni o carte, Ceea ce nu îmi place, cum am precizat mai sus, sunt puțin c-am scurte capitolele. Ar trebui sa fie puțin mai lungi si să încerci sa adaugi mai multă descriere. In rest, totul este foarte bine așezat. Acțiunea, personajele, regăsindu-se in conținutul creat.
Așezare in pagină: pe ici pe colo mai lipsește cate un alineat dar in rest e ok.
Ar trebui sa ai grija la propoziții. Unele ar trebui trecute în continuare și nu dedesubt iar daca alegi sa le treci dedesubt, folosește alineatul.Greșeli gramaticale: nu am observat nici un fel de greșeală si îmi place faptul că îți petreci atât de mult timp având grijă la greșeli. Te felicit.
Ai foarte mult talent așa ca nu renunța!!
Plată:
~ Follow acestui cont dacă nu ai făcut-o încă
~ Voturi la cartea mea : "Flăcări și seducție"Critic: Cristina Gabriela Dyan
CITEȘTI
CRITICI ȘI SFATURI
RandomViaţa unui scriitor este precum un drum prin deşert. Ca să supravieţuieşti, trebuie să continui să înfrunţi arşiţa dogoritoare. În mod asemănător, o carte nu e niciodată o capodoperă. Ea devine o capodoperă, prin muncă şi sacrifiu. Iar pentru asta...