Coperta:
Mie una imi place! Imi place ca este făcută din culori inchise si deschise . Imi place si fonturile folosite . Cum sunt asezate , culorile lor .Nota:10
Descriere:
Îmi place descrierea ! Pot spune ca este una chiar buna care iti poate captiva atentia . La cele 4 lucruri pe care cartea le contine pot spune ca este o carte de aventura . Nu stiu cum sa o numesc . Misterioasa . Cum ai spus si tu prin crima , jocuri etc .
Nota:10
Conținutul cartii:
Fiindca nu prea ma atrag cartile de genul si pentru ca nu pot citi ceea ce nu imi place voi spune exact parerea mea la ce am citit .
In primul capitol , dupa cum imi apare mie , este mai mult un anunt ssu mesaj . Nu stiu cum sa il numesc . Dar tu spuneai ca (,) cartea ta este criticata de multi oameni , cum ca povestea se petrece in diferite licuri din România si prin acest fapt spui ca tara in care noi locuim este mizerabila , oribila si ca arati doar partea negativa a Romaniei care este plina de crima . Nu! Nu este asa cum cred ei . Tu ai creat acesta carte pentru ca asa ai vrut si ai simtit . In descriere ai si spus ca daca nu le convine sa nu citeasca . Daca este o carte cu crime , jocuri murdare , droguri , bauturi alcoolice ,scene de sex etc , mie mi se pare normal sa pui unele locuri mai" ciudate " , "urate" etc . Pentru ca in asta consta cartea .
Doar nu vrei sa pui orăselul copiilor ca drept loc nu-i asa?Greseli gramaticale nu am gasit , scrii si cu diacritice ceea ce este foarte bine .
Nota : 10
Nota finala: 10 . Felicitări!
Si nu uita sa nu bagi in seama oamenii carora nu le plac ceea ce faci .
Ca plata as vrea follow permanent contului meu personal Allexaaq , voruri si o parere sincera a cărții mele "Cu drag , Noray!"
-Ally
CITEȘTI
CRITICI ȘI SFATURI
RandomViaţa unui scriitor este precum un drum prin deşert. Ca să supravieţuieşti, trebuie să continui să înfrunţi arşiţa dogoritoare. În mod asemănător, o carte nu e niciodată o capodoperă. Ea devine o capodoperă, prin muncă şi sacrifiu. Iar pentru asta...