Podczas treningu, podawałaś chłopakom bidony z wodą, kiedy do sali z chukiem wpadł pan Naoi. Wszyscy spojrzeli w jego stronę.
- Słuchajcie!- Podeszliście do niego.
- Za tydzień odbędzie się obóz treningowy. Ale to nie wszystko! W tym roku, za sprawą pana Nekomaty zaproszenie dostało liceum Karasuno!
"Karasuno...Karasuno skądś kojarze tą nazwe."- Pomyślałaś, a po chwili coś cię olśniło. "No tak! Chłopcy mieli z nimi mecz treningowy, a ja byłam chora."- Skrzywiłaś się na samo wspomnienie o chorobie, po czym wróciłaś do rzeczywistości.
- Będę mógł znowu zagrać z Shoyo.- Kenma delkatnie się uśmiechnął.
- Ale mi gorąco! Ale się nakręciłem!- Yamamoto zdjął ręcznik, wiszący na jego szyji i zaczął obracać nim w kółko.
- Przepraszam? Oprócz Karasuno, będą z nami inne drużyny?
- Oczywiście, że tak.- Pan Naoi kontynuował swoją wypowiedź.- Akademicka grupa Fukurodani. To grupa szkół z regionu Kanto, do którego należy Nekoma. Oprócz nas uczęstniczy w niej również sama Akademia Fukurodani, Liceum Ubugawa i Liceum Shinzen.
- Fu-Fukurodani?!- Krzyknęłaś, jednak po chwili zdałaś sobie sprawę, z tego co powiedziałaś i czerwona odwróciłaś wzrok.
Zaskoczyło cię to. Do tej szkoły uczęszcza twoja przyjaciółka za czasów gimnazjum. Nazywa się Sachiko Yoshimura. Tak jak ty należała do damskiej drużyny siatkówki i chodziła do tej samej klasy przez 3 lata. Byłyście sobie bardzo bliskie, ale nadszedł koniec szkoły i rozdzieliłyście się do innych liceów.
Kontakt się urwał, jednak w wolnym czasie pisałyście do siebie i nawet zdarzyło wam się kilka razy spotkać.Również poinformowała cię, że została menadżerką klubu siatkarskiego Fukurodani.
Nie mogłaś się doczekać waszego ponownego spotkania.Po treningu postanowiłaś napisać do Sachiko w sprawie dzisiejszej wiadomości.
Wyszłaś z hali i czekając na Kuroo, napisałaś do przyjaciółki.16:44
Lejdi wafelek: Cześć Sachiko słyszałaś już o obozie treningowym? ;]
16:50
Żabojad: Ohayo (t.i)-chan! Taak i mega się ciesze, że się spotkamy! ;D
16:50
Lejdi wafelek: Ogólnie co tam u ciebie?
16:52
Żabojad: Bardzo dobrze, właśnie pisze na cichaczu podczas treningu. B)
16:52
Lejdi wafelek: Cała ty Sachiko. Musze lecieć wracam z kimś do domu, do zobaczenia! <3
16:52
Żabojad: Oho oho ho? Czy ja dobrze słysze? Znalazłaś sobie kogoś? B)
16:52
Lejdi wafalek: Mów za siebie...Cześć.
16:53
Żabojad: Moja mała (t.i)-chan tak szybko dorasta. :'c Do zobaczenia!
Zaśmiałaś się pod nosem, czytając tą wiadomość. Z sali wyszli chłopcy, a wśród nich Tetsurou. Podszedł do ciebie razem z Kenmą.
- Z kim tak wypisujesz (t.i)-chan?
- Z przyjaciółką z gimnazjum, Kuroo.- Schowałaś telefon do kieszeni.
CZYTASZ
KOTY ŁĄCZĄ LUDZI; kuroo tetsurō ˣ ʳᵉᵃᵈᵉʳ「 ✔ 」
Romance[kuroo tetsurō x reader] ❝i'd spend all nine lives with you❞ story © ikanaide // zakończone