— Психологът, който се срещнал с нея, го определи като типичен зов за помощ. Смята, че не я заплашва сериозна опасност — „на една крачка от суицидната идеация“, така се изрази. Обаче аз не съм убеден. Оттогава се опитвам да я намеря и да й осигуря нужната помощ.
— Казала ли е нещо на госпожа Коно?
Шон ме погледна. Изглеждаше адски неловко.
— Нищо особено — отговори, но знаех, че не ми казва всичко.
Започнах да наливам чая. Значи Лийла иска да се завърне в живота на Шон и решава да привлече вниманието му с опит за самоубийство. „Леле… страшничко.“ Но ефикасно. Шон си тръгва от България , за да е до нея, но тя изчезва преди неговото пристигане? Адски странно.
— И не можеш да я намериш, така ли? А роднините й?
— Те не знаят къде е. Мъжът й също.
— Мъжът й ли?
— Да, тя е омъжена от две години — разсеяно отвърна той.
„Какво?!“
— И е била с теб въпреки че е омъжена?! — „Мама му стара!“ Шон наистина не знаеше граници.
— Не! Мили боже, не! Тя беше с мен преди почти три години. После ме напусна и скоро след това се омъжи.
„Аха.“
— Тогава защо сега се опитва да привлече вниманието ти?
Шон тъжно поклати глава.
— Не знам. Успяхме да установим само, че преди четири месеца е избягала от мъжа си.
— Да се доизясним. Тя не е твоя подчинена от три години, така ли?
— От около две и половина.
— И е искала повече.
— Да.
— Но ти не си искал.
— Да.
— Затова те е напуснала.
— Да.
— Тогава защо сега идва при теб?
— Не знам. — Но гласът му ми подсказа, че поне има предположение.
— Обаче подозираш…
Очите му се присвиха от гняв.
— Подозирам, че има нещо общо с теб.
С мен ли? Какво можеше да иска от мен? „Какво повече имате от мен?“
Взрях се в него, разкошно гол от кръста нагоре. Имах го — той беше мой. Ето какво имах… и все пак тя приличаше на мен — същата тъмна коса и светла кожа. Тази мисъл ме накара да се намръщя. „Да… какво повече имам аз?“
YOU ARE READING
50 нюанса тъмно
RomanceЗапочната:1 ноември 2019г. Свършена: 13 април 2020г. !!!ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ДА ПРОЧЕТЕТЕ 50 нюанса Шон Мендес!!! Ана и Шон се разделиха драматично,но дали няма да се съберат.Също така Ана ще преживее голяма трагедия ще загуби за нея много близък човек.