Лежах свита на кълбо в прегръдките му върху лепкавите чаршафи. Гърдите му бяха притиснати към гърба ми, носът му - заровен в косата ми.
- Това, което изпитвам към теб, ме плаши - прошепнах аз.
Той се вцепени, после тихо отвърна:
- И мен, бебчо.
- А ако ме напуснеш? - Тази мисъл е ужасяваща.
- Никъде няма да ходя. Струва ми се, че никога няма да ти се наситя, Анастейжа.
Обърнах се и го погледнах. Изражението му беше сериозно, искрено. Целунах го нежно. Той се усмихна и протегна ръка да отметне косата ми зад ухото.
- Никога не съм се чувствал така, както когато си тръгна, Анастейжа. Ще направя всичко, за да не изпитам пак същото. - Думите му прозвучаха страшно тъжно, дори смаяно.
Отново го целунах. Исках някак си да разведря атмосферата, ала Шон го направи вместо мен.
- Ще ме придружиш ли утре на летния бал на баща ми? С благотворителна цел е, организира го всяка година. Обещах да отида.
Усмихнам се и изведнъж изпитах свенливост.
- Ще дойда, разбира се. - Уф, мамка му. Нямам какво да облека.
- Какво има?
- Нищо.
- Кажи ми - настоя той.
- Нямам какво да облека.
Шон за миг изглеждаше неловко.
- Не се сърди, обаче всички онези дрехи за теб още са вкъщи. Сигурен съм, че все ще има някоя подходяща рокля.
Свих устни.
- Виж ти, наистина ли? - казах сардонично. Тази вечер не исках да се караме. Трябва да взема душ.
Момичето, което приличаше на мен, стоеше пред СИП. Я чакай - това съм аз. Бледа и немита, с прекалено големи дрехи. Вторачих се в нея и установих, че носи мои дрехи - доволна, здрава.
- Какво повече имаш от мен? - питах я.
- Коя сте вие?
- Никоя... А ти коя си? И ти ли си никоя?...
- Значи сме две - тихо, гонят ни, нали знаете... - Тя ми се усмихна, бавна, зла гримаса, приличаше на маска, и е толкова вледеняваща, че започнах да пищя.
- Господи, Ана! - Шон ме разтърси и ме събуди.
Бях объркана. „У дома съм... в мрака... в леглото с Шон." Разтърсих глава в опит да проясня ума си.
KAMU SEDANG MEMBACA
50 нюанса тъмно
RomansaЗапочната:1 ноември 2019г. Свършена: 13 април 2020г. !!!ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ДА ПРОЧЕТЕТЕ 50 нюанса Шон Мендес!!! Ана и Шон се разделиха драматично,но дали няма да се съберат.Също така Ана ще преживее голяма трагедия ще загуби за нея много близък човек.