- Не, Анастейжа. - Шон поклати глава. - Няма да има молене. - Гласът му беше мек, съблазняващ.
Стояхме и се взирахме един в друг, изпивахме се с очи - атмосферата между нас се наелектризира, почти пропукваше, ние мълчахме и само се гледахме. Прехапах устна, когато желанието за този мъж отмъстително ме завладя, възпламени кръвта ми, задъха ме, събра се между бедрата ми. Виждах реакциите си отразени в неговата поза, в очите му.
Шон ме сграбчи за дупето и ме притегли към себе си. Ръцете ми посегнаха към косата му. Устните му се впиха в моите. Той ме блъсна в хладилника и чух неясно протестиращото издрънчаване на бутилки и буркани вътре, докато езикът му намираше моя. Простенах в устата му и едната му ръка се зарови в косата ми. Зацелувахме се яростно.
- Какво искаш, Анастейжа? - промълви Шон.
- Теб - отвърнах задъхано.
- Къде?
- В леглото.
Той се откъсна от мен, грабна ме на ръце и бързо, сякаш без никакво усилие, ме отнесе в спалнята. Остави ме да стъпя до леглото, наведе се и включи лампата на нощното шкафче. Припряно се огледа и спусна кремавите завеси.
- А сега? - попита тихо.
- Люби ме.
- Как?
„Божичко!"
- Трябва да ми кажеш, бебчо.
„Мама му стара!"
- Съблечи ме. - Вече се задъхвах.
Той се усмихна, закачи с показалец деколтето на ризата ми и ме притегли към себе си.
- Добро момиче - прошепна и без да откъсва пламтящите си очи от моите, бавно започна да разкопчава ризата ми.
Колебливо поставих длани на бицепсите му, за да запазя равновесие. Той не възрази. Ръцете му бяха безопасно място. Когато приключи с копчетата, го пуснах, за да смъкне ризата през раменете ми. Тя падна на пода. Пръстите му се насочиха към дънките ми, разкопчаха копчето, смъкнаха ципа.
- Кажи ми какво искаш, Анастейжа. - Очите му тлееха, устните му бяха полуотворени, дишането му - плитко и ускорено.
- Целувай ме от тук до тук - промълвих и прокарах показалец от ухото и надолу по гърлото си. Той отметна косата ми от огневата линия и се наведе, полагаше леки сладостни целувки по линията, очертана от пръста ми, после обратно.
CZYTASZ
50 нюанса тъмно
RomansЗапочната:1 ноември 2019г. Свършена: 13 април 2020г. !!!ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ДА ПРОЧЕТЕТЕ 50 нюанса Шон Мендес!!! Ана и Шон се разделиха драматично,но дали няма да се съберат.Също така Ана ще преживее голяма трагедия ще загуби за нея много близък човек.