~~~~ Bakugou-éknál ~~~~
Bakugou és Kirishima már az utolsó gonosztevőket küzdötték le.
– Ennyi volt? Rohadt gyengék – szólta le őket Bakugou, ahogy végeztek.– Oké! Akkor most siessünk és mentsük meg a többieket! – mondta Kirishima tele eltökéltséggel, majd folytatta.
– Ha mi itt vagyunk mindenki másnak is a usj-n belül kell lennie. Aggódom azokért akiknek kevésbé támadó jellegű a képessége.
Mellesleg mivel előre rontottunk lelassítottuk 13-mas senseit. Ha fel tudta volna szívni azt a ködöt,
akkor ez nem történt volna meg. A férfiaknak vállalniuk kell a felelősséget a tetteikért.– Ha menni akarsz hát menj egyedül. Én megölöm a féreglyukasat – döntötte el Bakugou.
– Mi? Biztos ilyenkor akarsz gyerekesen viselkedni?
Mellesleg a fickó támadásai...
Az előbb se tudtunk semmit tenni ellene – Kirishima hangja csalódott volt.Vajon Bakugou Harumi miatt akar ennyire a feje után rohanni és megölni a ködöst? Bár csak remélni tudta, hogy a lány jól van, a többiekre is gondolniuk kellett.
– Pofa be! – förmedt rá Bakugou. – Pont azért ezúttal cafatokra robbantom! Mellesleg a féreglyukas fickó az ellenség be és kilépője. El fogom vágni a menekülési útjukat mikor szükségük lenne rá. Nem arról van szó, hogy nem tudunk harcolni a köd ellen – kezdett magyarázatba, miközben egy láthatatlan gonosztevő lesben rá akart támadni, de ő könnyűszerrel elkapta azt. – ha már ennyire nem figyelnek – majd megfogta és berobatotta a fejét. – és ilyen béna alakokat küldenek ellenünk, akkor a többieknek sem eshetett baja nem? Harumi meg sokkal nagyobb bajban lehet. Nem véletlenül vitték el, tervük van vele.
Kirishima meglepődött Bakugou magyarázatán.
– Amúgy Te mindig ilyen higgadt és ésszerű voltál?
Azt hittem hogy te inkább... – mondatát nem fejezte be, de képzeletben látta maga előtt a már Bakugouról megalkotott képét, ahogy eszét veszte azt ordíbálja, hogy 'PUSZTULJ!'Bakugou tudta, hogy értette és nem tetszett neki. Hogy gondolhatja ezt róla?
– Én mindig higgadt és ésszerű vagyok te tüske fejű gyökér!! – szídta.– Igen ez már ismerős.
Bakugou erre dühösen eldobta a gonosztevőt.
– Ha akarsz menj csak! – Elindult az ajtó felé, mikor Kirishima utána kiabált, hogy megállítsa.– Várj, várj! Hiszel a barátainkban. Ez nagyon férfias Bakugou! Követlek téged!
~~~~~~A szökőkútnál~~~~~~
A lány megpróbált minnél szilárdabb hamupajzsot csinálni maga elé, mielőtt még arcához ért a támadás. Ez az idő csak egy pillanat volt.
Harumi rémülten látta, ahogy a hamupajzsát átüti a lény és szertehullik. Már nem volt semmi az arca előtt a kezein kívül, amiket védekező pozícióban tartott maga előtt. Aizawa ezt látva megpróbált a lehető legyorsabban cselekedni, bár ezt a rátámadó seregnyi gonosztevő nem segítette meg. Ő mégis megragadta a sálát és Harumi dereka köré fonta, majd megpróbálta elrántani a lányt az ütés elől, ami félig sikerült is. Az ütés nem talált be teljesen, de súrolta a fejét, ami elég volt hozzá, hogy jól megsebezze.
Harumi elvesztette az eszméletét és a rántás erejétől a teste végig gurult
a földön. Erre a lény, aminek hatalmas izmos alakja volt, sötétkék bőre és embertelenűl kinéző feje csőrrel megindult Aizawa felé.Egy szempillantás alatt odaért hozzá. Megemelte a kezét, hogy lecsapjon rá. Sikeresen el is találta Aizawát, akinek az ütéstől darabokban esett le sárga szemüvege, majd véres fejjel a földre esett. A szőrny lefogta a földön, hogy ne tudjon mozogni.
– Elárulom neked, Eraserhead. Ő itt a béke anti-szimbóluma, a mesterséges lény, Noumu – magyarázta Tomura, mire a Noumu nekiállt Aizawa karját tördelni, aki megpróbálta használni képességét a szörnyön, de semmit nem ért.
– Képességeket törölsz el.
Ez csodálatos, de nem valami lenyűgöző. A mindent elsöprő erővel szemben olyan, mintha nem is lenne képességed – mondta tovább Tomura.A Noumu megragadta Aizawa fejét és elkezdte beleverni a talajba.
Kurogiri, a féreglyuk képességű ember jelent meg Tomura mellett.
– Megölted a 13-mast? – kérdezte tőle a kezes vezető.
– A 13-mast kivontam az egyenletből, de néhány diaktól nem tudtam megszabadulni. És az egyiküknek sikerült megszöknie – adta válaszul Kurogiri.
Tomura Kurogirire nézett. Nem látszott milyen az arckifejezése a kéztől, ami eltakarta, de ideges lehetett, mert elkedte vakarni a nyakát, mint aki mindjárt letépi a saját bőrét.
– Kurogiri te! Ha nem egy féreglyuk lennél darabokra szednélek! – idegeskedett, majd hirtelen abbahagyta a vakarozást és leeresztette kezeit. – Mindegy is. Csak fejezzük be a 'B' tervet. Csak gyorsan nyírjuk ki a lányt – Mutatóujjával a földön eszméletlenül fekvő Harumira mutatott.
Deku, Tsuyu és Mineta nem messze bujkáltak és a vízből nézték az eseményeket. Nem mertek közbelépni. Nem tudták, hogy tényleg tudnának-e segíteni, vagy csak rontanának a kialakult helyzeten.
Deku próbált gyorsan kieszelni egy tervet, de akármennyire próbálkozott nem jutott eszébe semmi használható.
Tomura megindult Harumi felé, majd mikor odaért hozzá kinyújtotta a karját, hogy megfogja vele és elporlassza.
Dekunak ezt látva hirtelen fel ment az adrenalin szintje, szíve a torkában dobogott. Gondolatban már látta maga előtt Harumi elporladó testét.
De túl messze volt, hogy odaérjen mielőtt megtörténik.Ekkor Tomura megfogta Harumit és... Semmi nem történt.
– Te tényleg nagyon menő vagy! – A gonosztevő hátrafordult Aizawához, aki még az utolsó pillanatban semlegesítette a képességét.A Noumu erre ismét beleverte a tanár fejét a talajba. Deku kapott az alkalmon. Kiugrott a vízből és nekitámadt Tomurának. Tudta, hogy mégegy ilyen alkalma nem lesz. Ha most nem tesz semmit Harumi meghal.
– Engedd el! – kiáltott rá közben meglendítette felé az öklét. – SMASH!!!
Deku ütése annyira erős volt, hogy a hulláma az egész usj-n átment. Szálló por takarta el ezután Deku látókörét. Érezte, hogy a karja nem tört el. Lenézett rá és még sérülést se látott rajta.
Amikor viszont felnézet már nem volt por és látta, hogy Tomura helyett a Noumu állt előtte, aki a testét pajzsnak használva védte meg mesterét.
– Szép mozdulat volt. A Smash-ed. Csak nem All Might követője vagy? Nos, végeztem veled – jelentette ki a kezes gonosztevő.
Noumu megragadta Deku karját, amelyikkel meg akarta ütni. Tsuyu ezt látva szintén kiugrott a vízből és Deku segítségére sietett. Kinyújtotta nyelvét és körbefonta vele Deku derekát. Elemelte onnan.
Tomura ismét Harumi után nyúlt, de mielőtt elérhette volna az usj ajtaját egy hatalmas csattanás mellett betörték, felkeltve minden bentlévő figyelmét.
Mindenki csodálatára All Might lépet be az épületbe a megszokott szlogenjét elmondva.
– Most már minden rendben! Itt vagyok.Arcán tükröződött a harci szellem.
Tomura ezt látva izgatottan felkiáltott.
– Itt a folytatás!
ESTÁS LEYENDO
Ki vagy te?! (Bakugou x OC) [Befejezett]
FanficEgy balesetnek köszönhetően Harumi a Jövő Béke Szimbólumává válik, és ezzel együtt egy szőke dühroham legnagyobb riválisává is. Egy közös megegyezés, ami a végén totál káoszhoz és egy forrófejű fiúhoz, Bakugouhoz vezetett. ────────────── • ☾ • 𖤓 BN...