9. Fejezet

1K 73 9
                                    

Harumi próbálta minnél gyorsabban összeszedni  magát. A látása is kezdett kitisztulni. Látta All might-ot, ott volt a jég srác Todoroki, Deku, Bakugou pedig tartott valamit a földön, amiben a féreglyukas gonosztevőt ismerte fel. Kirishima meg Harumi mellett állt támogatva a lányt az eleséstől.

Ahogy jobban szemügyre vette All might-ot észrevette, hogy meg van sebesülve.

Ránézett az ellenségre és elkönyvelte magában, hogy a lehető legérdekesebb pillanatban tért magához.
A csőrös lény, Noumu félig itt, félig ott lógót ki egy-egy féreglyukból a földön és kicsit meg is volt fagyasztva. Nem volt nehéz kitalálnia ki álltal.

Ekkor Harumi gondolatmenetét Bakugou hangja szakította meg. Szavait Kurogirinek címezve.
– Te óvatlan féreg! Pont olyan vagy, mint amilyennek hittelek!

– Nem hiszem el, hogy sikerült elkapnod őt – hitetlenkedett Harumi.

– Mi van?!! Ne becsülj le engem te kerti törpe!! – Kiabálta Bakugou válaszként.

Harumi legszívesebben csak nevetett volna rajta és kötözködött volna tovább Bakugouval, de most arckifejezése inkább komolyabbra váltott.
– Nem arról van szó, hogy lebecsülnélek... Csak ezek a fickók... erősek.

Bakugou erre nem válaszolt csak a gonosztevőkre nézet, miközben szinte vicsorított mérgében.

Tomura a Noumu felé fordult és szólt neki mire annak felsőteste visszaereszkedett a féreglyukon, így kijött másikból. Ezáltal már teljes testel kint volt. A jég miatt a keze darabokra tört, ahogy mozgolódott, de ez nem állította meg.

– Darabokra tört a teste... és mégis mozog? – szörnyedt el Deku.

Harumit elárasztotta a félelem az előzőleg történtek miatt.
– Vigyázzatok! Eszméletlen gyors! – figyelmeztette a többieket.

A Noumu keze nagyon gyorsan regenerálódni kezdett,  így fél perc se telt el már új kézzel állt előttük.

– Mi? Nem csapáscsillapító képessége van? – döbbent le All might.

– Nem mondtam, hogy csak az van neki. Ez a szuper regenerációja – közölte önelégülten Tomura, majd azt is elmondta, hogy Noumut All might 100%-os éne ellen alkották. Harumi nem értette mit értett pontosan az "alkották" szó alatt. Mégis, hogy lehet egy ilyet megalkotni?

– Először is vissza kell szereznünk a kapunkat – döntötte el Tomura a Noumu-ról áradozása után.

Erre mindenki észbe kapott, de nem reagáltak elég gyorsan.

– Menj Noumu – parancsolta a kezes gonosztevő, mire Noumu egy szempillantás alatt el is tűnt mellőle.

És egyenesen Bakugou felé tartott.

– NEE! – hallatszott egy sikoly, amit Harumi észre se vett, hogy eleresztett.

Minden nagyon gyorsan történt. A Noumu ütésének ereje hatalmas lökéshullámot eredményezett, ami ellökte őket.

Kirishima, aki eddig Harumit fogta és próbálta nem elengedni őt, most akaratlanul mégis megtette a hullám ereje miatt.
Harumi visszont nem repült  el és sértetlen volt. Egyik pillanatról a másikra a földön ült. És, ahogy körbenézett látta, hogy ott állnak mellette a többiek is.

– Mi? – kérdezte a lány a sokktól alig hallhatóan.

A hozzájuk pár méterre lévő falhoz be volt csapódva valami, de nem látszott mi.

– Kacchan!! – kiállította riadtan Deku, majd hátrafordult és látta, hogy ott térdepel mögötte az említett fiú. – Kitértél előle? Király vagy! – álmuldozott, de Bakugou csak mérgesen meredt maga elé.

Ki vagy te?! (Bakugou x OC) [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora